måndag 28 mars 2011

Beställde två bikinis från PHAX Swimwear


I helgen hade PHAX Swimwear en kampanj där man fick köpa två bikinis för 1200 kr så jag passade på att beställa dessa. Egentligen skulle de här två ha kostat mig nästan 2000 kr.

PHAX Swimwear had a campaign where you could but two bikinis for 1200 SEK so I bought these two. With out the reduction I would have had to pay almost 2000 SEK for these.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).
 
Just a reminder to my Swedish readers about an ongoing giveaway.

26 kommentarer:

  1. SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  2. Haft en bra dag och kväll? :)

    SvaraRadera
  3. Snygga bikinis! Deras erbjudande missade jag totalt ;/ Men men :)

    sv; ja visst är Stella söt! Det bästa är att vi ska köpa henne också ^^

    SvaraRadera
  4. ja tkr mina fransar är korta :(

    SvaraRadera
  5. These are so chic! Hope you had a good wknd hun! xx

    SvaraRadera
  6. sv: absolut :D

    Balla bikinis, jag beställde faktiskt sommarens bikini idag. Var på så gott somrigt humör ^^

    Helt random fråga kanske, men har du någon favoritgrönsak? Funderar på vad tusan jag ska ha på min vegetariska pizza imorgon.. ^^

    SvaraRadera
  7. Trodde du beställde kropparna ;)

    SvaraRadera
  8. Ja grillat är verkligen supergott! Fläskkarré är en favoriit med rätt marinerad ;-)

    SvaraRadera
  9. den första är supersnygg :)

    SvaraRadera
  10. SNYGGA! :):)
    Nu längtar man till sommaren med fina bikinis och sol:D

    Verkar bra det Wonder Woman- lacket, cool färg tyckte jag. Täcker med första lagret tydligen!
    :) Gillar även förpackningarna:)

    Natti natti<3

    SvaraRadera
  11. Åh vad kul! Jag vill också handla bikinis ^^,

    Ja jag längtar också tills videon kommer =D

    SvaraRadera
  12. riktigt snygga :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  13. Ska vi se om det går haha gå till en plastikkirurg med en bild och säga att såhär vill jag se ut!

    SvaraRadera
  14. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tisdag-dagens-blogg-5.html#comment

    SvaraRadera
  15. Ja, det är sant :) Det blir väldigt tryggt och mysigt på ett sätt när man nästan vet hur det ska gå i boken också :)

    SvaraRadera
  16. oo ha-begäret sätter in ;)

    sista var ju riktigt coolish!

    SvaraRadera
  17. Så snygga:) Fick hem två igår jag med, dock bara från halens men riktigt fina:) Nu vill man bara ha sommar:)

    /E

    SvaraRadera
  18. sv: Tack söta du, det blev zuccini. Jag har en grej om prova en ny grönsak varje vecka :D Det är en rätt kul utmaning - man hittar många favoriter!

    SvaraRadera
  19. Dem var riktigt nice, nu väntar vi bara på sommaren;) Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails