fredag 18 mars 2011

Aperol Spritz och Solo Mode


Eftersom vädret idag inte är så uppmuntrande för oss som längtar efter våren så fixade jag lite sommarstämning i form av Aperol Spritz. När jag gick ner för att köpa apelsiner till dekoration så hittade jag en ny modetidning, SOLO Mode, som fick följa med hem den med.


Since the weather don't want to be on my side today (it's snowing! I want the spring to come..) I decided to create some summerfeelings on my own. How? I made a lovely Aperol Spritz! When I went to buy oranges to decorate the Aperol Spritz with I found a new fashion magazine, SOLO Mode, that I couldn't resist.

19 kommentarer:

  1. Exakt!
    Ehm i helgen blir det babysim och förhopåningsvis byte av ytterdörren..själv?

    SvaraRadera
  2. sv: tack! Äntligen fredag :) Ska du göra något särskilt i helgen?

    SvaraRadera
  3. Ah vad kostar väskorna?

    Det där såg gott ut! =)

    Ja hon är söt min fina vän :)

    SvaraRadera
  4. Men din lilla gottegris!!!

    SvaraRadera
  5. Tack du ;P

    Alla dessa modemagasin..

    SvaraRadera
  6. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  7. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  8. Ja vi får hoppas det :)!

    Å Då ska jag kolla in Marias väskor, vill så gärna ha en, men de är väl inte gratis ;) hehe

    SvaraRadera
  9. Bra pris på den!
    Söt blusen modellen har på sig är!

    SvaraRadera
  10. KLART! Drick massa och godis med!! Snart är du ju ifatt Nett på kommentarslistan ;) Duktig tjeja!

    SvaraRadera
  11. Då ska jag testa den när jag hittar den i butik =)

    Nä vädret idag har varit skit! Vill inte ha mer snö nu...

    SvaraRadera
  12. tack gumman :D jag har öppnat en ny blogg,dilandilir.blogspot.com,kika gärna in där,det skulle uppskattas :D puss!

    SvaraRadera
  13. FowZie är tillbaks på blogg.se igen!
    Skönt att spela på hemmaplan!

    SvaraRadera
  14. Det såg gott ut =) hur var tidningen? Kraam

    SvaraRadera
  15. var med och tävla om att bli DAGENS BLOGG!

    anmäl dig här---> http://ssaga.webblogg.se/2011/march/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  16. Det där såg inte helt fel ut!

    sv: Jaha där ser man =) Jag har hört att dom inte kommit ut ännu ^^, Jag tycker att det är så kul att Maria gjort en egen kollektion!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails