måndag 28 februari 2011

Vill du testa Proderm solskyddsmousse?

Ett litet tips nu när våren börjar närma sig: Varje dag fram till den 30 mars kan ni hos Proderm tävla om att få hem och testa deras solmousse. Testa vet jag!=) Att använda solskydd är ju så viktigt för att skydda huden mot solens skadliga strålar och det kostar ju lite med bra solskyddsprodukter så att få en chans att testa gratis är väl aldrig fel? Allt du behöver göra är att svara på två enkla frågor.

Just a little tip to my Swedish readers how they can win sunscreen now when spring is coming up.

17 kommentarer:

  1. vilket bra tips du lagt in :) funderar på att testa.

    Sv ; tack så mycket :) nej idag har jag bara tagit det lugnt och sådär vad har du gjort :)?

    SvaraRadera
  2. Det bästa vore väl att resan ut makens kläder, då får jag mer plats men så taskiga ska vi inte vara =)

    SvaraRadera
  3. ok, vad duktig du är:) jag borde verkligen plugga men sitter liksom fast framför datorn..tips på hur man får studie motivation?:P

    SvaraRadera
  4. Färdig trött och skitisamma känsla...
    Vet du att jag ska börja skeriva på nästa tenta i morgon.. blääääääääää

    SvaraRadera
  5. Jag trodde att det bara skulle vara att gå in i random affär och komma ut med ett gäng lampor, men det visade sig vara svårare än så, så jakten fortsätter!

    SvaraRadera
  6. Hej hej, är på utbildning och har kommit in på hotellrummet först nu så är lite sen med att kommentera :P
    Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Sv: jaa, trist när man tycker att företag och tidningar ska vara med seriösa än så!

    SvaraRadera
  8. Kul, nu har jag tävlat =)

    SvaraRadera
  9. Tack för tipset! =)

    Ja köp en hoodie, innan dom tar slut! Såg att det inte fanns så många av varje :P Jag använder min egen rabattkod när jag handlar där ^^,

    SvaraRadera
  10. solskydd är ett måste, vem vill se ut som en kräfta och riskera förstöra huden, not me!

    SvaraRadera
  11. ja på nått sätt löser det sig vare sig man vill eller inte liksom. Den 21 mars börjar det.

    vad snäll din karl är =) Min make har inte så mycket kläder han heller inte intresserad som jag så jag har redan det mesta utrymmet :P

    SvaraRadera
  12. Jaaaa tyck synd om mig mera!! Me Like.....

    vet du en sak.. vågar knappt berätta det här hemma... men jag har kommit in på en kurs till som startar nu i mars.... DUMT!!! KORKAT!! IDIOTISKT!!!! Så nu ska jag läsa 150%, jobba 10% och massera 3 kunder i veckan!
    Förresten tyck inte synd om mig, för jag är dum i huvet!!

    Oj det där får nog bli ett inlägg....

    SvaraRadera
  13. Kan inte tävlingen avslutas nu!!! Är ju kär i örhängena!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails