torsdag 24 februari 2011

Torsdag 24/2

Sitter och skriver på mitt examensarbete och är lite sur över att posten har tappat bort post för mig, man undrar jag hur mycket post som försvinner som man inte vet om att den ska komma?

Working on my thesis and is a little bit pissed off at the postal service that have lost some of my mails. Makes you wonder how much mail that goes missing that you never found out about?

Glöm inte bort att tävla, klicka på bilden för att komma till tävlingen (alla kan delta, med eller utan blogg:

14 kommentarer:

  1. Thats hectic hun! Good luck :) Happy Thursday xx

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns massor med fint. Ut och kika! :)
    Det är en väldigt stor nackdel med vita saker. Men det är väldigt fint.

    SvaraRadera
  3. SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

    SvaraRadera
  4. Ja det hade gjort vem som helst sur ju ..
    Hoppas resten av dagen blir bättre!

    SvaraRadera
  5. Trist med post som försvinner :(

    SvaraRadera
  6. Vi blev av med jättemycket post när vi var iväg :(
    Trist!

    SvaraRadera
  7. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)
    http://vadfanskajagheta.se/2011/february/torsdag-dagens-bloggg.html#comment

    SvaraRadera
  8. Ja du gör väl samma som dig ungefär men jag tar hand om två sjuka barn med och passar upp dom =) Men Cornelia gör en cheescake nu så snart blir jag jätte enwergisk och skriver tio sidor på en timme =)
    Vad är det du ska skriva om?

    SvaraRadera
  9. Tack, ja nu är det bra för nu har gubben kommit hem igen ;-)

    SvaraRadera
  10. jaa ja vet :D hon är jättesöt.
    ja jag har haft en bra dag :) du då?

    SvaraRadera
  11. sv: Det är alltid kul då:D jag fick hem ett örhänge.
    kram

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig vinterbild, tänk om vi hade så mycket snö i Skåneland=) Kram

    SvaraRadera
  13. Jo, det kommer nog bli kul men kanske lite stressigt. Men men :) Vad ska du hitta på?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails