tisdag 1 februari 2011

Tisdag 1:a feb

 Blus Lindex, kjol Stylein, strumpisar Lindex, skor Tiamo (Scorett) och ring Rock By sweden Åsitas
Idag har jag varit iväg på Fashion week på Berns och kikat på Styelins visning. Självklart gjorde jag som Hollywood kändisarna och hade på mig ett av designerns plagg till visningen men till skillnad från kändisarna så är det tyvärr ingen som betalar mig för att använda deras kläder.;-)

Glöm inte bort att anmäla dig till dagens blogg.


I've been to Styleins show at Stockholm fashion week at Berns today. Of course I did like the stars and used one of the designers items when attending the show but unfortunately no-one is paying me to wear there clothes.;-)

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om hemlig goodiebag (a give away for my swedish readers)

15 kommentarer:

  1. Åhhh vad roligt att vara på visning!

    SvaraRadera
  2. Hejhej!
    Checka gärna in bloggen, senasste inlägget handlar om en blogg jag ska starta emot mobbning.
    Du hittar även saker som musik, foto, vardag & tankar i min blogg! Om du gillar gott&blandat tycker jag verkligen att du ska kolla in, har även en tävling som pågår där en teckning jag ritat lottas ut, hoppas att vi hörs :)!
    Puss&kram fatima <3

    SvaraRadera
  3. sv: jag ser på pocahontas och gråter en skvätt. Så jävla fin film alltså ^^

    Har du något bra tips på brunch? Vad brukar man äta till brunch egentligen? :)

    SvaraRadera
  4. Hahah ja lite tazzels är aldrig fel och särskilt inte för 20 kr st, dom är inköpta på kappahl

    SvaraRadera
  5. sv; förlåt för sent svar.. jag förstår men det är ändå kul fast man kanske inte är så bra på bowling hehe =)

    SvaraRadera
  6. ja de har jag verkligen skönt med lite ledigt nu snart :) hinner ju knappt andas känns det som ;) hehe

    Snygg rosett-tröja får gärna hänga i min garderob :)
    Och du hade snygga strumpbyxor!

    SvaraRadera
  7. sv; ja men precis menar ju det.. känns som om man bara måste ha ett par sånna =)

    SvaraRadera
  8. Var det roligt idag?

    Sv:
    Blev inget brödbak igår, tiden räcker inte alltid till. Men jag hann idag så kika in och se hur det blev. =)

    Ja gjorde samma igår tog det lugnt. Var på stan och uträttade lite ärenden precis som idag.

    Hur mår du?

    SvaraRadera
  9. glömde

    http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  10. Gott men lite onyttigt :P
    Ah, men dåså, det finns massor av trevligheter där! :)
    Nu ska jag slappna av med en kopp nyponsoppa :)

    SvaraRadera
  11. Snygg outfit!
    Vilken grej om man fick kläderna direkt från designern! :-)
    / kramar Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera
  12. Stiligt:) Ringen är något som jag också vill ha:)

    /E

    SvaraRadera
  13. Great outfit - love the ring and the tights!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails