fredag 25 februari 2011

Super Glandin Anti Eye Rings Creme

Idag fick jag hem Super Glandins Anti Eye Rings creme som jag vunnit hos Sandra. Den ska bli riktigt roligt att prova och självklart så får ni en recension när jag hunnit använda den ett tag.


Today I got a Super Glandins Anti Eye Rings creme that won at Sandras blog. I'm really excited about trying this product and you will of course get a review of the product when I have had time to try it for some time.  



Glöm inte bort att tävla, klicka på bilden för att komma till tävlingen (alla kan delta, med eller utan blogg:

14 kommentarer:

  1. Kul att du vunnit :-)
    Spännande med recension sen ..
    ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Hej =) Va bra!!Hoppas den funkar har ju inte testat själv!Ser fram emot recensionen;)
    Ha en trevlig helg kram

    SvaraRadera
  3. Gör det, den är ju inte dyr alls längre.
    Fick min för 69kr på Willys, annars är den för 79kr på ex åhlens :)

    Allt bra med dig annars??

    SvaraRadera
  4. Ja, den är himla rolig :) Lite som Hundraåringen. Du får skynda dig att kolla in bokrean vettu ;) Den boken (som jag recenserade) finns med och är rätt billig faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Jag är sååååååå nöjd med min nya hudkräm och face oil!!! Men allt är ju bättre än det jag hade innan (inget.....) Jag skulle dock behöva en bra ögonkräm.

    sv: det lät inte alls skoj.... Hatade Eu-rätten till max!

    SvaraRadera
  6. Ser vi framemot att läsa:) Kram o ha en fortsatt fin fredag

    SvaraRadera
  7. Nej jag har inte heller sett den innan jag fick den på mailen... :) men rolig var den!

    Det är nog bara rolig post som försvinner, räkningar är de duktiga och skicka ut påminnelser på

    SvaraRadera
  8. Hej hej.
    Såg att du är med och tävlar om en Krookis hos Sara, tänkte bara tipsa om att jag också tävlar ut en fast en rosa. :) Var gärna med och tävla där också.
    http://vhdbrud.blogg.se/2011/february/tavling-hos-mig.html
    Kramar Madde.

    SvaraRadera
  9. Ska sätta tillbaks dom till studenten. :)

    Njea, har ingenting inbokat iaf, du då?=)

    SvaraRadera
  10. jo idag gick bra och jag har det bra i gävle ska snart sova.. va gör du?

    SvaraRadera
  11. ja det blir man riktigt mycket xD

    SvaraRadera
  12. Spännande att få veta hur den är! Väntar på recensionen!
    Kram :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails