torsdag 17 februari 2011

Orofluido

För ett tag sedan vann jag en Orofluido glansspray från Style of Sweden hos Emma. Ska bli riktigt kul att testa den för jag har länge letat efter en glansspray jag gillar men inte hittat någon. Håller tummarna för att this is it!=)

Någon som testat denna?


A while back I won a giveaway at Emmas blog. It was a Orofluido shine spray from Style of Sweden. I'm really looking forward to tying it cause I have never found a shine spray that I like. Any one how tried this one?

13 kommentarer:

  1. Nix har inte testat den men ska bli kul att höra vad du tycker!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med :). Är dock sjukt kräsen men.. :)

    SvaraRadera
  3. Javisst är dom fina! :)
    tack så mycket!
    okej :p

    SvaraRadera
  4. Tack! Nu börjar jag återvända lite till livet, har varit kräksjuk hela natten :-(

    SvaraRadera
  5. Congrats on winning! Let us know how you like it. I haven't tried shine sprays since I was a teenager!

    SvaraRadera
  6. Jo, förhoppningsvis.. Dock är det inte alltid att jag hittar något- trots att jag går en hel dag på stan..

    SvaraRadera
  7. Var det bra? Sitter man inte och skäms nästan för vissa lärare är så mesiga och inte säger till ordentligt? :P
    Haha, jag förstår inte det heller. Och laga mat kan han inte heller... :) Jag förstår inte, mammorna gör dem en sån björntjänst.

    SvaraRadera
  8. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)
    http://vadfanskajagheta.se/2011/february/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  9. SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

    SvaraRadera
  10. Woooow, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Anmäl dig gärna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails