torsdag 3 februari 2011

Min beställning från eleven.se

I tisdags hämtade jag ut min beställning från Eleven.se. Köpte en rakttvål åt min man, en eyeliner till mig som jag varit sugen på att testa och ett nail art set så nu får vi se om jag har tålamod att fixa naglarna. Sen så fick jag en värmeborste på köpet eftersom jag handlade för över 1000 kr, ska bli kul att testa den med.


I have picked up my order from Eleven.se. I had ordered a shaving soap for my husband, an eyeliner that I have wanted to try for some time and one of the nail art sets. I hope I will have the patience to try to use it. I also got a free styling brush from BaByliss with my order. 

Glöm inte, klicka på bilden för att komma till tävlingen:

14 kommentarer:

  1. Schysst att de skickar med grejer när man handlar för en viss summa!

    SvaraRadera
  2. Du får göra naglar så jag får se hur det blir :D är själv sugen på ett sånt litet kit :)

    Svar: tunikan som jag har i tre färger är från VILA och jeanstunikan är från Rut m. fl. Allt finns på bubbleroom.se

    SvaraRadera
  3. Ja man måste vara rädd om smyckena..
    Det står i inlägget vars den kommer ifrån och den finns i tre storlekar och massa olika att välja mellan :)

    SvaraRadera
  4. sv: okej :)

    Oj, men vad dyrt det måste ha varit :O

    SvaraRadera
  5. Schyssta saker!!

    Ja det är JÄTTE roligt!! =)

    Tack så jätte mycket!!

    Ja dem är hur fina som helst.
    Ja köp det. Jätte bra present ju. =)

    Jaha inte alls?
    Jag gick vid dagmamma. Det är bättre tycker jag men det finns ju knappast det längre. :(

    Ja det är ju tråkigt men det fixar du nog galant tror jag!! =)

    Nej men man behöver inte göra något annat än att ta det lugnt ibland. =)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Svar: Fick lite kommentarer från andra som gillade det så nu blev jag ÄNNU mer sugen på att testa det :D

    SvaraRadera
  7. Lycka till med naglarna! Hoppas du får till det...

    sömnen var bättre men inte helt ok...försöker i natt igen :D vet inte vad som hänt tror jag fått damp...

    SvaraRadera
  8. Nej men man behöver inte vara på nått av det. =)

    Ja det hade jag velat men det finns inte här vad jag vet iaf. :(

    Om jag hade haft råd då hade hon fått varit hemma. =)

    Ja att det är irriterande det förstår jag helt klart. =)

    SvaraRadera
  9. Det är fantastiskt. Sveriges mysigaste festival är tillbaka :D

    Fin blogg :)

    SvaraRadera
  10. Härligt med lite nytt :)

    Aaa, det är inte helt dumt med snälla läsare :) hihi Kram

    SvaraRadera
  11. Åh vilka bra saker du köpte!!!!
    Visst är man tramsig som inte tar åt sig! Så jäkla knäppt!!!

    Puss fina!

    SvaraRadera
  12. Hej! :D
    Nu är vinnaren av ett par valfria strumpor från Sock Designers utsedd.
    Kika in och se vem som vann:
    http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-19-2011.html#comment

    Tack för att du var med och tävlade! Hoppas du vill delta i fler tävlingar.
    Puss & kram! <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails