torsdag 3 februari 2011

Lucky Ellen våren 2011










Lucky Ellens vårkollektion 2011 är verkligen otroligt söt och den kommer att släppas i mars. Mina syskondöttrar och min mans systerdotter skulle älska de här klänningarna! För er som inte vet det så är Lucky Ellen ett svenskt arnklädesföretag som startade 2010. Då gjorde man endast flickkläder men nu i vår startar man även märket New Phil med pojkläder. Ser fram emot att få se bilder även på den kollektionen här framöver.

Ännu en nyhet för i år är att Lucky Ellen kör igång ett Home shopping- arrangemang och i och med det första arrangemanget här i mars när våren kollektion släpps så kommer även New Phils första kollektion att premiärvisas. Både Lucky Ellen och New Phil kommer att finnas i stl. 98/104 upp till 146/152 och tack vare den nya försäljningsmodellen med Home Shopping så kommer priserna att bli lite lägre än tidigare med priser mellan 200-450 kr.

The spring collection from Lucky Ellen that will be released in March is just adorable!  My nieces and my husbands niece would love these dresses! If your not familiar with Lucky Ellen I can tell you that it's a Swedish brand that started 2010. Then they only did clothes for girls but this spring they will release a collection called New Phil with clothes for little boys. Both collection will come in siza 98/104 - 146/152 cl and thanks to the new Home Shopping arrangement the prices will be a little lower. You can get their homepage in English if you like to learn more about the brand.

Glöm inte, klicka på bilden för att komma till tävlingen:

17 kommentarer:

  1. Läckra plagg... synd att man inte har barn!

    SvaraRadera
  2. vilka fina plagg! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Himla fina kläder!Ja våran dobbis kille Greven är dunderfin verkligen=)

    SvaraRadera
  4. Supersöta kläder:) Synd man inte känner några barn nu, eller bra för plånboken;P

    Svar: Åh det förstår jag!:)
    /E

    SvaraRadera
  5. noppz inga killproblem :) Det försvann i tisdags!

    SvaraRadera
  6. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :)
    kram

    SvaraRadera
  7. ah då är du som mig när det gäller godis då, ok ngn gång ibland..=)

    SvaraRadera
  8. Jag blev nyfiken när man sett idol, så köpte boken och läste om hans liv :) Så dte tycker jag absolut :)

    SvaraRadera
  9. Ja dte är gott, fast är fortfarande mätt eftermiddagen så får vänta lite med kladdkakan

    SvaraRadera
  10. ÅÅ vilka söta klänningar. få kolla upp den sidan

    SvaraRadera
  11. Åh vilka fina, ska kolla till Mira!! kul med lite annorlunda kläder.

    sv; En skönhet du e väl för go du! Känner mig inte ngt vidare skön... Bättre med plutt idag! Hur är det med dig???
    Ja som sagt varför tog jag inte åt mig nu nä'r du sa så...

    SvaraRadera
  12. Nu är vinnaren av Dagens blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det en ny chans redan nu, var gärna med igen! :)
    kram

    SvaraRadera
  13. Svar: Tack:) Jaha ja det är ju inte heller bra, det ska vara lagom men det blir ju sällan så, allt eller inget hela tiden;P

    /E

    SvaraRadera
  14. Fina kläder. Dock kommer inte Jasmine kunna ha dem förrän om några år. =)

    Sv:
    Ja visst är det spännande?
    Har sökt till oktober. Gjorde det i måndags tror jag. Vet ej om det finns plats. Har varit seg för det har tagit emot men hon på BVC sa att det är bäst om hon går på dagis. Hon vet ju oftast bäst. =)

    Ja det hoppas jag med. Hoppas verkligen att det är lätt för både henne och mig. ;)

    Har det gått bra med examensarbetet?
    Nej jag tog det bara lugnt och sen åkte jag iväg för att träna Zumba men nu är jag hemma igen och bara myser!

    Vad spenderar du din kväll med?

    Kram

    http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  15. allt bra idag? :) :D <3 :P ^.^

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails