onsdag 9 februari 2011

Kexchoklad blåbär

Har ni sett att det kommit en ny Kexchoklad; Kexchoklad Blåbär? Jag gillar kexchoklad så den här var vi bara tvugna att testa.

Vad tyckte vi då om denna? Riktigt god men tyvärr lite för svag blåbärssmak så det är inte så stor skillnad smakmässigt på denna och orginalet.

Någon mer som testat denna?


I found a new chocolate candy in the store that I just had to try. It's suppose to be blueberry flavoured but unfortunately the difference from the original isn't that big.

Glöm inte bort att tävla, klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen:

13 kommentarer:

  1. Det är så underbart :)
    Man vill ha det perfekt! :D

    SvaraRadera
  2. Håller med dig god men för lite blåbär. =)

    Sv:
    Ja det är svårt det där. =(

    Nja mest förkylning med snorig näsa men en dag spydde hon hela dagen, måndag tror jag det var. =( Men som tur var så drack hon och åt ändå rätt bra. =)

    Ja det är verkligen stackarn, man blir så hjälplös. =(

    Va duktig du är!! =) Vi är stolta över dig! =)
    Hur gick det med dem nya lagarna?
    (var det de?)

    Inget er än mys som vanligt. =)
    Dem hade inte grindar där längre så det blir babyproffsen imorgon istället. =) Måste ha dem innan helgen så att man kan njuta och slippa vara på vakt hela tiden. =)

    Kram

    http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  3. den skulle jag vilja testa :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. Nope, inte testat, men vart lite nyfiken på den!

    SvaraRadera
  5. Vet att jag testat kexchoklad med hallon eller jordgubbar eller vad det nu var, men det smakade också mest som vanligt!

    SvaraRadera
  6. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  7. Allt blir stort :P Till och med små kattungar och hundvalpar.
    Men de var fruktansvärt söta :)

    SvaraRadera
  8. Känns alldeles för farligt :/

    Ska lämna tillbaka om rynkorna inte försvinner
    !

    SvaraRadera
  9. Oj nej, det har jag inte sett :O Fast för mig så blir det nog ingen hit eftersom jag inte tycker om blåbär haha ;D

    Svar: tack så mycket, det hoppas jag med (att jag blir fri från min fobi alltså). men du har inte spyfobi eller, utan tycker bara det är fruktansvärt hemskt o äckligt o läskigt?

    SvaraRadera
  10. jag har inte testat den än, men snart! :D

    Var gärna med och tävla inne hos mej! En tävling är uppe, men fler är på gång under veckan :)

    http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

    SvaraRadera
  11. Nä, jag har inte testat, men får kanske göra det :)

    SvaraRadera
  12. Jag har inte testat. Synd att det var så svag smakskillnad.

    Jag är helt klart på bättringsvägen, tack! Har sovit många timmar nu :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails