lördag 12 februari 2011

IsaDora Wonder nail Fanciful spring

Idag köpte jag med mig tre av IsaDoras Wonder Nail lack från vårkollektionen 2011, Fanciful spring. Köpte färgerna 623 Doll Pink, 653 Mellow Yellow och 627 Bonbon Mint. Tycker de ser riktigt fina ut! Lacken finns att köpa hos ButikZ.se för endast 55 kr st.


Today I bought three of IsaDoras Wonder Nails from the spring 2011 collection, Fanciful Spring. I bought the colours 623 Doll Pink, 653 Mellow Yellow and 627 BonBon Mint. I think the colours looks really nice!


Glöm inte bort att tävla, klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen:


19 kommentarer:

  1. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Det har nog alla norrlänningar varit nån gång :)

    SvaraRadera
  3. Tack, jag känner mig som en brevbärare när jag har den :) <3
    De flesta mascaror funkar bra på mig men lovar att testa snarast :)
    Nej, men det har ändå funkar rätt bra i vinter, jag har inte varit med om något speciellt kaos. Som tur är

    SvaraRadera
  4. så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

    SvaraRadera
  5. Ja tack, vi hann och sonen hade roligt :-)
    Sov gott när det blir dags :-)

    SvaraRadera
  6. Really fun colors!
    I need a manicure!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  7. Kikar förbi och säger god morgon :)

    SvaraRadera
  8. Ååh men vilka härliga färger!

    SvaraRadera
  9. Dagens länkar finns nu uppe på bloggen:D
    anmäl dig gärna igen<3
    http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-2.html#comment

    SvaraRadera
  10. Nu var det alldeles för längesedan jag tittade in och sa hel. Hej - och hoppas du får den bästa av söndagar.

    SvaraRadera
  11. Den mintgröna har jag, helt underbar färg!
    Jaaaa en Tina tavla är ett måste i varje hem;)

    SvaraRadera
  12. Hej sötnos hur har du det idag??? Här är det lite surigt.. inte fått besked från skolan! Och är allmänt blä som man kan va ibland du vet!
    kramen
    pkej att jag lagt dig på min länklista? Du är redan på bloglovin såklart!

    SvaraRadera
  13. Ja, man blir sugen på en egen....men får vänta lite till innan jag skaffar barn :)

    SvaraRadera
  14. Älskar IsaDoras nagellack!! =)

    Sv:
    Ja det hoppas vi med! =)
    Det är skönt det med.
    Vi gjorde samma sak. Myste bara. =)

    Hur mår du idag?

    Kram

    http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  15. Fina färger, jag gilla den babyrosa och mint bäst :)

    Tack för kommenaren om min jacka. Det är pälsjackan som såldes på Nelly för 799 om jag minns rätt men hittade den samtidigt i en butik här på området för 250 kr så jag kände att jag gjorde en kupp ^^

    SvaraRadera
  16. jag vann dom på tradera med :) så nu har jag snart lägenheten full med burkar ;)
    blev inte alls så dyrt, under 300 tror jag med frakten för tre burkar :)

    Snygga lack, jag ska göra mina naglar fina för veckan som kommer senare idag :)

    SvaraRadera
  17. Ja hos mig med! :)

    Mint nagellacket har jag med! super bra!

    SvaraRadera
  18. Härligt med lite vårfärger!

    Ja, nu börjar det närma sig, det känns som om det är ännu kortare tid kvar :)

    SvaraRadera
  19. Ja dom är sjukt härliga produkter!:D

    Fina färger du köpt, älskar den gula!:)

    Kram:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails