torsdag 24 februari 2011

GANT by Michael Bastian S/S 11

Har precis kommmit hem från förhandsvisningen av GANT by Michael Bastian s/s 11 i GANT:s flagship store på Birger Jarls gatan i Stockholm som ordnade i samarbete med minoutfit.se. Jag måste erkänna att jag verkligen gillar deras flagship store, underbar inredning.

I just got home from the GANT by Michael Bastian s/s 11  sneak preview at their flagship store in Stockholm. The event was a collaboration with minoutfit.se. I have to say that I really like the interior design of the GANT flasgship store.
Det bjöds på Coca-Cola, vin och mumsiga cupcakes.

We got free drinks and yummy cupcakes.





Lite annat fint från Gants vanliga vårkollektion

Some great stuff from Gants other collection
Jag  älskar bilden nere i vänstra hörnet men jag vet inte varför.=)
I love the picture in the lower left corner, don't know why.=)


Blev så kär i inredningen att jag glömde fotografera det viktiga... Michael Bastian kollektionen.=/

I fell so in love with the interior design of the flagship store that i forgot to take pictures of the important stuff.. the Michael Bastian collection.=/

Minoutfit kvällen till ära.

My outfit tonight.

Min favorit från GANT by Michael Bastian s/s 11 är helt klart den här kavajen Gant Sweden THE M.B. SEERSUCKER BLAZER DAM NYHET Gant Sverige

My favourite was the M-B Seersucker blazer.


 
Bild från http://www.gant.com

Den har otroligt fina spetsdetaljer på armbågarna.

It had lovely elbow patches made in lace.


Kollektionen innehåller även en fin klassisk trench, Gant Sweden THE MB TRENCHCOAT DAM NYHET Gant Sverige, som är riktigt snygg.


You could also find a really nice classic trench.

Kollektionen lanseras globalt imorgon den 25/2.


GANT by Michael Bastian is available worldwide from February 25th.

24 kommentarer:

  1. Åh det där hade jag viljat gå på ^^,

    SvaraRadera
  2. So fun!
    Love that blazer !

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  3. HEJ! :D

    Det var länge sen nu! Sorry för segt svar, jag har ju precis kommit i gång i sthlm och allt. Nytt jobb och nya rutiner. :D Hoppas att allt är toppen med dig! :D

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. anmäl dig gärna till dagens länk tävling! Kanske att det är du som har turen på din sida nästa gång<3
    http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-14.html#comment

    SvaraRadera
  5. Sv: Japp :) Har använt den i två dagar nu, gillar den väldigt mycket!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket! Kul blog du har :)

    SvaraRadera
  7. Såg att du har försökt vinna ett valfritt smycke från Hoof Store. Tänkte tipsa om att jag har en likadan tävling igång nu i bloggen; http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

    SvaraRadera
  8. Åh så gottigt det såg ut, mycket mumsigt! Fin outfit du har på dig. Kram o ha en fin fredag/Mystjejen

    SvaraRadera
  9. - Jaa visst är dom! Är helt kär i dom måste jag säga :)

    SvaraRadera
  10. Lät som en trevlig kväll =)

    SvaraRadera
  11. åh vad kul!! Det där hade jag också velat gå på! :O

    SvaraRadera
  12. loving the blazer and the denim shirt:))

    SvaraRadera
  13. Looks like a great event! The store looks great and I love the lace details on that blazer.

    SvaraRadera
  14. Åh vad kul att gå på visning och få cupcakes!

    Härligt med vinsten men åkte på däng igår mot färjestad.

    SvaraRadera
  15. Det ser riktigt fint ut :)

    SvaraRadera
  16. Jaså, det har det inte här. Har vatt ganska fint. Och du får ha en bra fredag du med :)

    SvaraRadera
  17. Sv: Tack :) Japp, två av mina favoritfärger!

    SvaraRadera
  18. Vad kul!
    Ser ut att finnas mycket fint där =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails