söndag 27 februari 2011

Ear cuffs hos Becca Design


Ear Cuffs har ju blivit väldigt populära nu och inte undra på det, det är ju grymt snyggt! Dessa ovan hittar du hos Becca Design och de kostar 179 kr st.
 
Nytt hos Becca Design är även en snygg och stilren silvrig halsring för 169 kr, snygg kamera-ring i tre färger för bara 99 kr och en rolig och speciell klocka med annorlunda visare.

Vad tycker du om earcuffs?


Ear cuffs have starting to get really popular and no wonder about that, it's hot! These two is from Becca Design. 
 
What do you think about ear cuffs, is it anything for you? 

17 kommentarer:

  1. Verkligen.

    ska försöka sova ikväll, men det kommer inte riktigt bli så mycket sömn :(

    SvaraRadera
  2. En vinnare är nu dragen i min tävling om ett valfritt bäddset till spjälsäng från Darlingexpress. Gå in och kolla om Du blev den lyckliga vinnaren!

    SvaraRadera
  3. Har ALDRIG sett sånna men hellre det än en massa hål längst upp! Jag har fem men i snibben!

    Ja trodde de bara va jag som tog illa upp om det försvann ngn från BLoglovin ;) hihihi

    Å du.. klar med mina tio sidor i morgon börjar jag med nästa...

    SvaraRadera
  4. sv: Visst var det:)

    Det är grymt snyggt tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Dagens länkar finns nu uppe:D anmäl dig gärna igen<3
    http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-16.html#comment

    SvaraRadera
  6. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)
    http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  7. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)
    http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  8. Kanske borde kika in där då..

    SvaraRadera
  9. Inte rikktigt min grej men men :)

    SvaraRadera
  10. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  11. Japp :) Men jag är ovan på att gå ut. Jag var rastlös vid elva och tyckte vi kunde gå ut till något ställe men folk ville inte än. Fick höra att det bara är nybörjare som går ut tidigt. Men jag vill ju sova på natten också :P

    SvaraRadera
  12. häftigt!

    Nja inge vidare att få en fullgubbe över sig och dom är ju så jävla tunga, mosar en ju!

    SvaraRadera
  13. Sov väldigt oroligt i natt, så var ännu tröttare när jag vaknade än när jag somnade :/

    SvaraRadera
  14. det är riktigt snyggt faktiskt, kul att de kommit tillbaka :)

    SvaraRadera
  15. ja :) jag tycker earcuffs är hur snyggt som helst:D vad tycker du?

    SvaraRadera
  16. Ooo detta skapar ju helt galna cravings hos mig ^^

    SvaraRadera
  17. vad kul att du är med :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails