onsdag 26 januari 2011

Rio profssional nail art



Är du intresserad av nageldesign så tycker jag du ska spana in Rio Beautys sortiment av nail art och nail foil som finns här.
Tror inte jag skulle vara speciellt bra på sånt pill då jag inte har något tålamod alls men kul ser det ut så jag måste erkänna att jag blev riktigt sugen...

If you are interested in nail design then you should check out Rio Beautys nail art and nail foil kits at eleven. (You can change currency and language in the upper left corner of the web shop.)
 I think it looks so much fun to play around with these nail design kits but since I totally lack patience I don't think the end result would be very good.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om valfritt smycke (a give away for my swedish readers)

Tävla här om hemlig goodiebag (a give away for my swedish readers)

16 kommentarer:

  1. Oh ja det var mycket bättre barnprogram när vi var små än nu! :)

    SvaraRadera
  2. Ja soppan/grytan blev dundergod o mätt blev man!
    Åh vad bra tt du påminde mig måste in o köpa depends fransk manikyr kit;)

    SvaraRadera
  3. Åh det där blev jag intresserad av :D

    *Svar:* det är helt klart värt pengarna om du funderar på att göra det :D

    SvaraRadera
  4. Det ser snyggt ut, men jag är inte vidare pysslig av mig heller =)

    Sv. Nope, hade inte tid för hårklippning idag. Får se imorgon.

    SvaraRadera
  5. So fun!
    Loving patterned nails!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. hihi ja ibland behöver man bli påmind,ush nu sprängs mina bihålor sönder, nu blir det sängen!

    SvaraRadera
  7. Sv: Nej, man gör ju inte det:/

    SvaraRadera
  8. Kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Jag önskar jag kunde göra mina näglar så där fina, men jag kan inte med mitt yrke... livsmedelsbranschen du vet ;(

    SvaraRadera
  10. sv: TACK :D

    Vad gör du då? Och förstås, förutom att svara på kommentarer ^^

    SvaraRadera
  11. http://eeericapehrsson.blogg.se/2011/january/3-styckna-vinnare-d.html

    vinnarna + ny dagens blogg ;]
    va gärna med igen! :D

    SvaraRadera
  12. Ja var längesedan jag var med i någon tävling , försöker bättre mig, men tiden hinner inte riktigt med en alla gånger.

    SvaraRadera
  13. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  14. Åh, om man hade tålamod att göra något sånt!

    SvaraRadera
  15. tänk om jag också kunde göra såna där snygga grejer med naglarna :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails