måndag 3 januari 2011

Måndagslistan

Så här första måndagen så bestämde jag mig för att göra som Jennyn och göra en måndagslista så here it goes...

Idag måndag är jag glad för...
  • Att det här året knappast kan bli sämre än det förra ;-)
  • Att jag förhoppningsvis snart är klar med mitt examensarbete
  • Att det snart är vår
  • Att jag har massor med nya roliga, sorgliga, spännande böcker som ligger och väntar på att läsas 
  • Att jag har massor med avsnitt av mina favorit TV-serier att ta igen

Gör listan ni med vet jag.=)

10 kommentarer:

  1. bra med positiva listor! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. Ja han fick somna in i sömnen och utan smärtor, så det känns skönt!

    SvaraRadera
  3. Nu är jag helt lost... men examensarbete i vad?? Har jagh fått veta det? Är jags larvig som inte orkar kolla runt lite för att få reda på det, då får du förlåta!
    Jag pausar i pluggandet hela tiden... skrämmande... Jag får inte gjort ett skit! Jag vill klara den ena mer än den andre för Arbetsrätten är slut efter tentan men det andra är ett programm.
    Ja den lilla skruttan hänger mig om benen hela tiden....

    SvaraRadera
  4. Bra saker att vara glad över :D

    SvaraRadera
  5. Men ååå jag älskar ju dig blink blink....
    Läser ju skit Arbetsrätt BLÄÄÄÄÄ Blir tokig på allt, vet inte hur jag ska leta och när jag kollar gamla tentor fattar jag inte var man hittar alla gamla domslut och kan hänvisa till dom å så. Det går åt skogen!!!¨

    HEEJA DIG!!!

    SvaraRadera
  6. Bra lista :D

    Svar: tack :) en väldigt bra start på denna veckan och året :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas det går bra med ex-arbetet!

    SvaraRadera
  8. Vi får ha allt med oss =) utom gamla tentor. Risken är bara att man letar bort tiden! Usch jag är jättenervös....

    SvaraRadera
  9. Nej, jag blev förkyld redan den 1, fy fan.
    Du då? Har du haft en bra start på året?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails