söndag 9 januari 2011

Dålig uppdatering...

Har blivit lite dålig uppdatering. Var party igår och tanken var att vi inte skulle stanna så länge men det råkade bli så att vi stannade kvar till kl.04:00 så det blev lite sovmorgon idag och sen en rätt lugn dag. Spelat lite dataspel bara...

Nu är det dags att laga middag och sen funderar jag på att kanske se en film.


Vad har ni haft för er i helgen?

I know the update have been bad. Partied last night and even tough we had plan to come home early we stayed to 4 a.m. so I decided to sleep in today. The rest of the day has been quiet. We just played some games on the computer...


Now it's dinnertime and then maybe I'll watch a movie.


How did you spend this weekend?

10 kommentarer:

  1. Aldrig fel med lite party :)

    Ja, det kommer jag nog kunna, men innan begravningen är det lite tungt.

    SvaraRadera
  2. Sv: Jodå, dagen har vart helt okej! :D

    SvaraRadera
  3. Wow jag var också på party igår och det har varit soffläge nästan hela dagen =)

    SvaraRadera
  4. nu är del 1 uppe av svaren på frågestunden uppe gå in och kika vet jag :)
    http://sofilovisaa.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Jo träningen gick fint men kroppen har varit på viloläge alldeles för länge ;) hehe. Men gott att vara igång igen :)

    Jag avskyr att städa här hemma. Så himla tråkigt :/ Men idag skötte Vetle det bra :)

    Kul att komma ut lite på fest :)

    SvaraRadera
  6. Film är det jag har roat mig md idag. Så det har vart en lugn söndag och bra.

    Hoppas du med hade de

    SvaraRadera
  7. låter trevligt, vad blev det för middag?

    SvaraRadera
  8. kul när det blir längre än man tänk sig... =) ofta de gånger som blir lyckade

    SvaraRadera
  9. sv; ja det finns inget mysigare än att hoppa ner i ett varmt bad !

    skönt att bara ta det lugn ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails