onsdag 8 december 2010

AVSLUTAD! Vinn sminkborstar från eleven / Makeup brush set give away AVSLUTAD!

Eleven Makeup Set Mayfair Pink, 7 delar

För ett tag sedan vann jag en tävling hos Småstadsprinsessan där vinsten bestod av tre stycken  7-delars Eleven Makeup Set Mayfair Pink från eleven. Ett borstset som jag själv får behålla och recensera och två set som ni mina underbara läsare ska få tävla om.

En recension kommer upp så snart jag hunnit testa borstarna men nu till tävlingen. Vad ska ni då göra för att vara med? Vi gör det enkelt eller vad säger ni?

Lämna en kommentar där ni motiverar varför just ni ska vinna/ skriver ett juligt rim om borstarna. Glöm inte bort att ange blogg-/e-mail adress.

En extra chans att vinna får ni om ni länkar till tävlingen i ett inlägg på er blogg, klistra i så fall in en länk till ert inlägg i kommentaren här så jag kan se att ni länkat. 


När tävlingen är avslutad kommer två vinnare att utses.


Tävlingen avslutad den 19/12 kl. 23:59. Lycka till! 

This give away is open to everyone and two winners will get one brush-set each. To enter just leave a comment and tell me why you should win new makeup brushes or write a christmas rhyme about the brushes.

For an extra chance to win write about the giveaway in a blog post, leave a link to your blog post in your comment so that I can see that you have written about the giveaway. 


The giveaway ends december 19th. Good Luck!

Vill ni heller köpa borstsetet kan ni göra det här.

OBS! Att tävlingen nu är avslutad

45 kommentarer:

  1. Jag är inte med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/sminkborstar-1912.html

    SvaraRadera
  2. Jag är med.
    Jag skulle verkligen behöva ett nytt borstset då mina borstar är gamla och utslitna och som student har jag inte råd att köpa på mig det. Och tyvärr så hamnade det inte på önskelistan. Miss från min sida. Men det kanske kan bli en julklapp i alla fall. :)

    Hoppas på tur.

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja vinna för att alla mina borstar är utslitna, jag använder typ 5 borstar när jag sminkar mig och det blir rätt dyrt att köpa 5 nya borstar! :)

    i_love_jesse_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med! :)
    har länkat: http://mammah.webblogg.se/2010/december/jag-taaaaaaaaaaaaaaavlar.html#comment

    Skulle behöva nya sminkborstar och fräscha med eftersom mina är slitna och snuskiga och är desperat behov av nya :) Hoppas på tur!

    Mail:
    Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint!! Heja alla <3

    SvaraRadera
  6. Jag är helt klart med! Behöver verkligen ett set sminkborstar, då jag inte har några egna. Jag får använda mina fingrar istället, och det är inte särskilt hygienskt har jag läst, märker att jag lättare får finnar och sånt när jag sminkar mig! Skulle verkligen vilja vinna det här sättet, då skulle jag vara den lyckligaste tjejen som går i ett par skor, så jag håller varje tumme,tå allt som går att hålla i hop om att jag ska vinna!
    Kram :)

    min epost adress är ; emeliestahl@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar! Hoppas jag vinner, det skulle verkligen behövas!

    Kram!

    (henriksson.olivia@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. Ett set med nya borstar skulle verkligen behövas på mitt sminkbord, synd bara att det inte fick plats på önskelistan denhär gången. Hoppas på att jag kan vinna dethär istället! :)

    SvaraRadera
  9. Med detta underbara set,
    blir det helt plötsligt lätt
    Att iordning dig göra,
    med dessa borstar över huden föra
    Med sju olika sorter att välja mellan,
    du kommer borstar sakna sällan

    fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Bara för att jag ger dig detta set, är det ingen vink. I mina ögon är du helt perfekt, detta ger bara dina vackra drag ännu mer effekt. En ytlig gåva till min kära, för dig att bära hudnära. Men med eller utan detta, kommer du alltid vara lika vacker som en ros tärna.

    SvaraRadera
  11. OCH länkar till tävlingen här: http://courses.blogg.se/2010/december/kashaya.html#comment

    SvaraRadera
  12. åh, vilka härliga, precis vad jag behöver! tänker inte skriva ihop något skoj för att få vinna utan säger ärligt att jag bara blir glad över att vinna ett par nya borstar till mitt nya mineral smink!

    jul rim .. hmm. åh kommer inte på :/ jätte svårt att rimma på detta :/

    kramar!

    SvaraRadera
  13. jag är med!
    och anledninge till att jag vill vinna dom är för att jag faktiskt inte äger några bra borstar alls och så gärna skulle vilja ha några rejäla borstar =)
    extra plus att dom matchar varandra vilket
    mina gamlar borstar i vart fall int gör =)
    jyringen@hotmail.se

    SvaraRadera
  14. Åh, detta skulle jag behöva! Mina sminkborstar har mystiskt försvunnit efter flytten :(

    SvaraRadera
  15. jag skulle vilja vinna då jag behöver nya borstar. jag har nyligen köpt en hel del nytt smink men har ännu inga borstar jag kan använda till det. jag älskar att sminka mig och att testa olika sminkningar. när jag tagit studenten hade jag tänkt att utbilda mig till make up artist och med dessa borstar kan jag då träna på sminkningar inför min utbildning. jag skulle bli så himla glad om jag vann. fint att man fick en rosa sminkväska till oxå ;)

    SvaraRadera
  16. Jag är med :)
    Har länge tänkt skaffa mig bortar men alrig tagit tag i att föra de. Och som blivande student så kommer jag inte ha råd med det häller..

    Litet rim:
    Julklappar kostar,
    Om man får borstar
    i tidig julklapp,
    så kanske mamma slapp

    Oj va hemsk man är på rim.
    Mvh Stefhanie.

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  18. Jag är med och tävlar. Jag vill vinna eftersom jag ska ge den till min syster som en födelsedagspresent.. hon fyller år i januari.

    /98miranda@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med!! Otroligt fina sminkborstar. Jag har inga ordentliga borstar, och efteråt ligger det en massa små hår från borstarna i ansiktet. Jag har inte heller hittat några jag gillar och har inte råd att köpa sånt heller för den delen ;P haha.

    mitt rim:
    Fagert ansikte, svallande hår.
    Det är knappast gratis, som du förstår.
    Att vara vacker och fin, det kostar. Men du får en knuff på vägen med dessa _ _ _ _ _ _ _!

    Jag håller tummarna! Kram

    SvaraRadera
  20. Jag vill vinna sminkborstarna för att jag har endast 2 sminkborstar.
    Jag vill kunna utveckla min kreativitet i smink, och jag kan inte göra det när jag endast har två borstar. Jag har inte råd att köpa sminkborstar och vinna denna set, kan vara en bra start.
    Det skulle vara en tidig julklapp

    min mejl: audition__@hotmail.com

    (bajs jag åker dagen då tävligen avslutas! :( )

    SvaraRadera
  21. Men åh..jag som hatar att rimma! haha ;D

    SvaraRadera
  22. IM IN !
    Borstarna ser ut att vara av väldigt bra kvalitè & är säkert jätte sköna när man applicerar sminket , de borstar jag har , har nog inte den bästa kvaliten & river lite på ansiktet , men ja tror verkligen dessa borstar inte skulle skada ALLS!

    men här får du två rim:

    Även om du redan ser fantastiskt bra ut, kommer du att se skillnad till slut. Det färgar såväl kinder som fransar, och passar perfekt då du är ute och dansar.

    Perfekt för en tuff brud i lyxförpackning, som sannerligen förtjänar all uppskattning, en kombination av välbefinnande och stil, ja ALLT detta får du i detta etui!


    prinsessan_Selma@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar med min länk här: http://casshh.devote.se/blogs/7055592/smink-borstar.htm

    Jag vill vinna då jag tänkte ge bort dessa till en kär vän, Dock kan jag inga rim..

    SvaraRadera
  24. Detta vore den perfekta julklappen åt mig själv! Har haft det jättestressigt den senaste tiden och unnat mig nada så de här vore något! Förövrigt har jag nästan inga borstar :(

    SvaraRadera
  25. Hade inte tänkt att ha den till mig eftersom jag inte sminkar mig. Tänkte ge denna till min bästavän som jag nu har flyttat ifrån :( Ser henne inte så ofta, tänkte kunde ge henne den som en liten julklapp även fast jag inte brukar fira jul :)

    SvaraRadera
  26. Jag skulle gärna vilja vinna då jag inte har några borstar så just nu får jag andvända dom som följer med om de följer med borstar :(

    SvaraRadera
  27. Jag skulle vilja vinna eftersom att jag inte äger en enda smink borste utan använder mig av fingrarna vilket är dåligt för min hy. Jag behöver verkligen borstar till sminket! Detta är ju inte någon övertygande anledning till att vinna, men jag är i desperat behov av detta och pengarna räcker inte till.

    Kram Elin

    SvaraRadera
  28. Jag är med :)
    Tycker att detta är en perfekt julklapp till min underbara syster. Hon använder smink dagligen och behöver snart byta ut sina borstar. :) Dessutom är hennes favoritfärg rosa, så varför inte ett sånt här kit? =D

    SvaraRadera
  29. eftersom jag är så dålig på att rimma så motiverar jag varför jag borde vinna:
    är så att jag jobbar xtra som bartender, så jag måste alltid se fräsch och pigg ut, så sminket är min bästa vän ;) men alla mina sminkpenslar börjar bli så dåliga och utan bra sminkpenslar så blir inte sminket bra :S samtidigt som jag jobbar xtra så pluggar jag oxo, så ekonomin är svår att få att gå ihop. så köpa nya penslar finns de ingen talan om. så hoppas på tur hos dej istället :)skulle bli en sån fin julklapp :)

    här har jag länkat för 2 chanser: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/december/sminkpenslar.html#comment

    SvaraRadera
  30. Sminka av och sminka på
    blir snyggare än få
    försöker få det jämnt och bra
    nya borstar är ett måste att ha!

    Nu får det bära eller brista. :)
    Kram

    (bambiii-93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  31. jag skulle behöva ett nytt borsteset
    och detta set känns helt rätt
    tänk om jag med dessa bortsar kunde pensla
    så skulle jag i kroppen ha en bra känsla
    att känna mig vacker och snygg
    då kan ingen mot mig vara stygg

    kajsaviktoriakarlsson@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Slipper jag rimma så måste jag vara med..haha ;)

    Jag hade gärna vunnit detta eftersom de flesta borstar jag har är mina arbetsborstar och det känns otroligt dumt att jag "sliter" på dom genom att använda dom på mig själv nästan dagligen. Så jag hade behövt detta lilla kit till mig själv så jag slipper använda jobbets! :) (Är ju utbildad mua)

    SvaraRadera
  33. Hej,

    Jag önskar mig dettta Makeup-set från Eleven, då jag använder smink 24/7.
    Så snäll man varit detta år- förtjänar man en julklapp eller två. Eller varför inte sju? Sju borstar precis som du! Jag passar även på att säga att jag är en fattig student, så detta är absolut en utmärkt present!

    Jag har tyvärr ingen blogg att länka i, men hoppas jag ändå har tur, det är ju trots allt jul!

    Hoppas du gillar mitt julrim!
    Min e-mail adress är:
    melissaalbano@hotmail.com

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  34. Jag är med :)

    Jag är en fattig student och har inte råd att köpa nya borstar. Minst en sminkborste är ju ett måste, men hur ska jag göra när mina blir utslitna? Pengarna räcker liksom inte till.

    Sen vill jag vinna detta set också för det är ju super gulligt & fint:D

    Såklart har jag länkat till min blogg och hoppas på tur!

    http://ellinorpeterson.blogg.se/2010/december/tavlar.html

    SvaraRadera
  35. Jag ska vinna just detta för att till våren ska jag börja plugga. Förra veckan fick jag en lista på massa böcker jag måste köpa. Har knappt råd med dom men måste få det att gå runt. Därfär är jag pank och ett plåster på såren hade varit dessa sminkborstar.

    Har också länkat på bloggen: http://belllybus.blogg.se/2010/december/sminkborstar.html

    Min mail är: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Åh, det här har jag totalt missat!

    Jag skulle verkligen vilja vinna då jag behöver ordentliga sminkborstar. Jag har några som jag trodde var rätt men dessverre fel så inte konstigt att man ser ut som man gör när man sminkar sig ;) Har så mkt ögonskuggor hemma nu men inga bra borstar så jag är med :)

    Är tyvärr kass på att rimma ;)

    SvaraRadera
  37. Jag är med!

    Jag skulle gärna vilja testa på,
    alla sju, både stora och små,
    borstar som inte strån fäller,
    nej, nu är det kvalite som gäller,
    skulle vinsten hamna i min brevlåda,
    då blir jag det vackraste man kan skåda.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/12/19-dec-vinn-sminkborstar-fran-eleven.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  38. Jag är med och satsar på ett rim och en länk:

    http://evamar.blogg.se/2010/december/sminkborstar-19-dec.html

    Vill du bli riktigt fin
    använd då julklappen min
    med hjälp av håret från en get
    blir du riktigt, riktigt het!

    SvaraRadera
  39. Hej! Är gärna med, har länkat för extra chans http://liselottess.blogspot.com/2010/12/sminkborstar-19-dec.html
    Tänk att få vinna dessa borstar,
    undra vad alla dem kan kosta.
    De är jättefina,
    hoppas de får bli mina.
    Mvh liselotte.202andersson@telia.com


    .

    SvaraRadera
  40. Jag skulle vilja vinna för att jag inte äger några borstar alls så denna vinst skulle vara helt perfekt :)

    rebelde.leila@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag skulle gärna vilja vinna dessa borstar eftersom jag alltid bara haft billigt skit. Nu vore det kul att få testa lite kvalitet och få till sminkningen på ett mycket bättre sätt.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Denna klapp innehåller något som tjejer använder nästan var dag, dem använder händerna och tar nya tag.
    Dessa kan vara både stäva och lena,dem kan vara av plast eller riktig kvalitets bena.

    Mvh//
    Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    har länkat:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/december/19-dec-vinn-sminkborstar-fran-eleven-make.html

    SvaraRadera
  43. Hejsan jag skulle jätte gärna vilja vinna dessa då jag behöver smink borstar :) jag har aldrig haft bra sminkborstar och använder fingret till ögonskugga :/

    Lindalinnros@live.se

    SvaraRadera
  44. Om jag detta set jag skulle ha,
    mina sminkningar faktiskt kanske skulle bli bra.
    Då jag inte får jobba så ofta som jag vill, är det inte alltid pengarna räcker till.
    Och nu såhär innan jul, så skulle det ju faktiskt vara kul, att vinna en liten present sådär. Då jag den senaste tiden känt mig rätt så misär. Så jag här slänger iväg en kommentar och på bloggen en länk har!

    höhö hoppas man vinner då! Och God Jul!

    SvaraRadera
  45. Varför just jag dessa fina borstar vill ha,
    är därför att de verkar ju så himla bra.
    Hjälp med sminket behöver jag nu efter jul så att jag blir fin,
    när jag ätit en massa choklad, knäck och vin.
    Riktigt glad för denna julklapp skulle jag vara,
    så nu håller jag tummarna att jag är den lycklige ur denna skara.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails