onsdag 1 december 2010

Nytt från elf

Igår kom min beställning från elf. Ska bli riktigt roligt att leka lite med 32 paletten, massor med härliga färger. I det andra paketet så var det lite julklappar till min mans syskonbarn som vi beställt från Darling Express och de tänker jag inte visa här utifall att mina svägerskor skulle ha råkat snoka rätt på min blogg...

Nu ska jag ta och fortsätta vila lite och hoppas att den här förbaskade förkylningen ger med sig snart.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig och tillverkat av Zoë's


Tävla här om ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix

8 kommentarer:

  1. Ja utmaningen ligger uppe nu :)

    SvaraRadera
  2. Nej.. blir tokig hehe :p du kan inte ge förslag gumman? :p kramar <33

    SvaraRadera
  3. Sv: håller med! Ska bli roligt att skriva.:)

    SvaraRadera
  4. Åhh gud vad kul! Jag älskar allt som har med julen att göra! :)

    Sv. Haha ja jag tycker dom är så söta/roliga sådana t-shirts :)

    SvaraRadera
  5. roligt med nya saker! =)

    Ja det är det =) Men jag måste gå på bio oftare :P

    SvaraRadera
  6. Looks like some lovely colours! I can't wait to see what you do with them.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails