torsdag 2 december 2010

Nya vantar

Idag har jag bara vilat mig och inte gjort någonting. Gick och handlade på eftermiddagen och även idag väntade två paket på mig utanför. Det ena innehöll ett par mysiga vantar skickade från norrland och det andra en julklapp så den får ni inte se.=)

Nu är det dags för middag här. Halloumi och couscous med ajivar relish.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig och tillverkat av Zoë's


Tävla här om ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix

14 kommentarer:

  1. fina vantar gumman :D

    Tack ja den är verkligen vacker :D

    vill ha!

    okej härligt, hur mår du nu då? bättre?
    jo bara bra, tagit det lungt kramar <3

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas med att det hjälper :)

    javisst, tänkte egentligen scannat in den men orkade inte haha :)

    De vantarna är så fina!

    SvaraRadera
  3. Svar: ja det kändes skönt att hon fick komma hem till sitt igen :D

    Hoppas bara att min lilla sötnos får komma hem igen också!! :D

    SvaraRadera
  4. Härligt gumman! :) skönt att höra.

    Ja jag fick kallelser på två sjukhus den 8:de december men då är jag utomlands så då kan jag inte tråkigt nog.. så får ta när jag kommer hem :) <333

    SvaraRadera
  5. Ja precis.. hur tråkigt som helst.. :) men men.. jag får en underbar semester med hajar istället ;)<33

    haha kika här:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8210723.ab

    SvaraRadera
  6. hihi ja jag får hoppas på det hehe ;)

    SvaraRadera
  7. Mysiga varma vantar behövs nu. Hatar att frysa om fingrarna!

    Jadu det är alldeles för lätt att vända på dygnet. Försöker att komma i säng men tiden bara flyger iväg när jag ska göra mig vid. Fattar inget?

    SvaraRadera
  8. va söta vantar! :) älskar sånna där lovikavanatar eller vad det nu heter x)
    haft en bra dag idag? :))
    kram!

    SvaraRadera
  9. Haha tack :D
    jag har gjort en massa plugg så har pyttelite kvar i morrn :D

    SvaraRadera
  10. Nej, det suger lite.
    Tyvärr tror jag att jag är sämre :( Som tur är jobbar jag inte i helgen så jag får försöka krya på mig. Men imorgon ska jag jobba, bara tre timmar men ändå. Får se hur det går.

    SvaraRadera
  11. Frågestund på bloggen. Passa på! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails