fredag 10 december 2010

Nya Höganäs glöggmuggar

Igår hämtade jag ut de här fina Old Höganäs glöggmuggarna som jag ropat in på Tradera.com. Kunde inte låt bli eftersom vi inte hade några glöggmuggar och de här är likadana som våra koppar och vår tekanna som vi fick av en äldra släkting till min man. 

Sen vill jag även passa på att tacka Malin Persson Giolito för den fina kommentaren och länken. Hon och alla andra Malin har förövrigt namnsdag idag så ett stort grattis till alla Malin där ute! Sen kan jag verkligen rekommendera er att läsa Malin Persson Giolitos böcker. Har läst båda och gillade dem men särskilt den senaste, Bara ett barn, kan jag starkt rekommendera. Här kan ni läsa min recension av boken om ni missat den.


Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig och tillverkat av Zoë's

Tävla här om ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix

Tävla här om sminkborstar från eleven.se 

13 kommentarer:

  1. Ny lucka i julkalendern öppen :) http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/12/lucka-10-adventskalendern-2010.html

    kika gärna in :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina muggar!

    Jag tyckte inte att Twitter verkade så kul från början, men tänkte att jag kunde testa. Det gjorde jag och fastnade direkt, det är så kul att se alla roliga uppdateringar!

    SvaraRadera
  3. superkul att du är med i dagens blogg snygging :D

    lottar ut den nya filmen 7x lika barn leker bäst! var med och tävla :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/december/7x-lika-barn-leker-bast-tavling.html#comment

    SvaraRadera
  4. Ja klart man måste få køpa julklappar till sig sjælv ;) Jag ær nog lite før bra att unna mig sjælv ær jag rædd før.. hehe. Nej jag har inte hunnit prova paletten æn. Men ska gøra det till ikvæll då vi ska på julbord :)
    Haft en bra vecka då? har inte hunnit gå in på bloggen så ofta som jag brukar før det ær mkt att gøra nu både med blogg och sen så håller jag på och startar en litet føretag ^^

    SvaraRadera
  5. snygga :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  6. Vad fina de var!

    SV: Tack så mycket :D

    SvaraRadera
  7. tradera är bra skit det =)

    Än så länge verkar boken bra men har inte kommit så långt i den men gillar man lite polis/deckare så är den helt ok.

    Fortfarande täppt men det finns nässpray

    SvaraRadera
  8. Det var ett mycket trevligt mingel. Ska du ha klänningen på nyår?

    ja på tradera kan man hitta mycket skojigt!

    SvaraRadera
  9. Jag gillar Höganäs keramik faktiskt;)Fint!
    Nä eller hur vem hade gillat att ha en tratt liksom,hihi..
    Har nu lagt upp gissa bebis, var med vettja!

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får tag på 2 till :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails