söndag 26 december 2010

Julen i bilder

Julaftons outfit, varmt och bekvämt

Lite av julklapparna

Mina julklappar

Spelade lite Bezzerwizzer underhållning
Har haft ett lite juluppehåll från bloggen och bara tagit det lugnt. Julens oufit blev varm och bekväm och vi hade jättetrevligt hos svågern och hans familj. Maten var verkligen supergod och vår sill verkade uppskattas den med.

I julklapp fick jag: Nattlinne, BH & trosor från Triumph  och D&G:s Tarot collection av min man. Ett rött bomullsnattlinne av svärföräldrarna, en burk med julmotiv som innhöll en påse Twist från min mans brors svärföräldrar, och så fick jag och min man Leila Lindholms One more Slice och presentkort på bio av hans brors familj. Riktigt nöjd med årets klappskörd måste jag säga.=)

Sen har vi även passat på att spela lite Bezzerwizzer Underhållning här under julhelgen. Älskar det spelet! Gillar iofs orginal versionen också men i underhållnignsverisonen så vinner jag nästan jämnt mot min man och det hör tyvärr till ovanligheten måste jag erkänna..

16 kommentarer:

  1. Hope you had a lovely Christmas hun! xx

    SvaraRadera
  2. Min jul var kanon! =)

    Låter som bra julklappar :)

    SvaraRadera
  3. Var med och tävla om en produkt ifrån Oriflame på min blogg! Tävlingen avslutas ikväll kl 00.00! :)

    SvaraRadera
  4. Låter som du har haft en skön jul och helt rätt att ta en paus från bloggen, vem gjorde inte det.

    är också nöjd med julklapparna, en morgonrock från pellevävare och namnsmycke halsband och örhängen.

    Är skönt att det är över nu och man kan tänka på annat.

    Ha en god fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Låter som en mysig julafton:) Vi hade också härligt!
    Har en liten tävling på min blogg just nu där man kan vinna ett rosa armband:) Kolla gärna in

    SvaraRadera
  6. Ingen fara, man får ta ledigt :) Speciellt vid jul, man ska vara med släkt och familj och bara stressa av, tycker jag.
    Nej, man måste inte ha rött men det är rätt fint :) Fast jag tror inte det var någon i min släkt som hade rött på sig heller, hmm..
    Ja, jag tyckte att det blev för mycket nästan, kände mig nästan som ett bortskämt barn. Men jag har en riktig stor släkt! :P
    Åh, mysigt! Vi åt hemgjord pizza och såg på Pocahontas :)

    SvaraRadera
  7. sv: hattar är väl inte kul direkt, haha, men snyggt :D

    Jag gjorde faktiskt inget julgodis själv, men jag snyltade på mammas ^^

    hur är det med dig.?

    SvaraRadera
  8. Vad bra!!! Sill är mums verkligen! Skönt att det är över med julen tycker jag ;)

    SvaraRadera
  9. Låter som en mysig jul med fina klappar! :)

    SvaraRadera
  10. Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
    http://vadfanskajagheta.se/2010/december/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  11. Åh ja Global är absolut de bästa knivarna som finns o nu har vi de som man behöver som mest,hihi=)
    Fina klappar fick även du..!
    Då är det nyår härnäst..=)

    SvaraRadera
  12. Har inte testat Bezzerwizzer men har hört att det ska va kul....

    SvaraRadera
  13. Har hört att det ska vara kul spel men ej testat

    SvaraRadera
  14. Du verkar ha haft en bra jul :)

    Det där Bezzerwisser måste jag prova nån gång!
    Vi spelade ett jätteroligt spel som hette Bekänna Färg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails