torsdag 16 december 2010

Hur lyckas man?

Köpte ju det här när jag var och klippte mig men nu hittar jag inte Cera-Repairen. Vet ju med all säkerhet att jag hade med den hem, bilden ovan är ju ett bevis på det, så var tusan har den tagit vägen? Både jag och min man har letat igenom lägenheten utan att hitta den. Hittar inte nyaste numret av Chic heller som självklart inte hade hunnit läsa innan den försvann.

Så nu kära läsare är det dags att erkänna, vem av er är det som snor mina saker?;-)

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om sminkborstar från eleven.se. Två vinnare kommer att utses och tävlingen avslutas på söndag. Alla kan delta.=)

12 kommentarer:

  1. Haha, det låter spännande.. hittat?

    SvaraRadera
  2. Hur går det för dig med julklapps-handlandet? :)

    SvaraRadera
  3. ja de är jättemysigt här nu :)

    Lite gardiner som ska upp och lite mera glitter :) har du julpyntat?

    Söta björn flaskor!

    SvaraRadera
  4. Hahaha det var jag!!!

    Skämt å sido, vad sysslar du med? Har du så stor lgh att du förlägger dina saker..hihii

    Frisören har alltid lite roliga reklamsaker, penna var ju ganska finurlig.

    SvaraRadera
  5. ja, det har vart riktigt trevligt idag :) imorgon ska vi fira ännu mera hihi.

    åh va surt med examensarbete. känns som att många högskolestudenter har mycket nu :/ killen har tenta imorgon.. en annan som jag snackar med har också tenta imorgon! jag hade tenta förra veckan haha. fan, nu behövar ni lov tycker jag ni som är kvar :D
    kram tjejen ♥

    SvaraRadera
  6. Alltid mysigt med filmkväll :) Nej, jag vet, det är därför det är så kul att se om filmerna och man får julstämning!
    Nej, så nu får vi hitta en nytt ställe som har god mat :)

    SvaraRadera
  7. sv: Åh tackar! :D
    ne det är inte trevligt alls :(

    hehe oj förlåt är nog jag som tar dina grejer.. xD

    SvaraRadera
  8. lycka till!

    jag vet! följer dig med :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får en härlig fredag :D

    SvaraRadera
  10. Säkert nån tomtenisse som stjäl!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails