söndag 19 december 2010

Har ni sett vad jag har fått?

Kom på att jag glömt att visa vad jag fick av min man i fredags. Fina va?=) Och ser ni den lilla påsen med chokladpraliner på stäjlken?

Nu måste jag ta och skriva lite på exjobbet för det blev inte så mycket av det i fredags och igår var vi och shoppade de sista klapparna, men nu är vi iallafall helt klar med alla julklappar. Är riktigt nöjd med klapparna i år faktiskt.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om sminkborstar från eleven.se. Två vinnare kommer att utses och tävlingen avslutas på kl. 23:59 ikväll. Alla kan delta.=)

16 kommentarer:

  1. sv: :D

    Har du tänkt ut något nyårslöfte än då?

    SvaraRadera
  2. Superfina ju!

    SV: Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Svar; tack å mycket! :) var tvungen att klippa till den igen då den växer ner i ögonen på bara två veckor!

    Men köp dig ett smyckesträd då? Dom är perfekta att ha och hänga smycken på, så får man lite ordning också! Finns att köpa på bla Åhlens!

    det går helt okej, ska ut nu och handla som allra sista klapparna! :)
    Hur går det för dig?

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra med uppsatsen! Vi blev klar med vår idag, så skönt!

    SvaraRadera
  5. Jo, det är faktiskt väldigt mycket värt att vara ledig. Tror inte kroppen pallar annars. Man kan hoppas, men om jag nu måste jobba så är det bara typ tre timmar.
    Oj, vad avancerat med sill :P Men verkar som en kul helg iaf!
    Mest jobbat, igår var brorsan här och vi spelade spel och hade roligt och idag har jag hjälpt mormor och morfar att pynta sin julgran. :) Nu ska jag slappa!

    SvaraRadera
  6. Kul och använda sig av färska utredningar/litteratur! :)

    Ja det är skönt, vi får tillbaka det nästa vecka via post, så där är säkert något fix och göra, men det går säkert snabbt!

    SvaraRadera
  7. åh vilka fina blommor hihi :)

    tack tjejen hihi. skitlänge sen jag använde det halsbandet. det är verkligen snyggt <3 kommer inte ens ihåg vart det är ifrån?

    hihi okej.. då är du en sån där smart typ :D haha. jurist är ju skitsvårt!
    du får ha en fortsatt bra helg <3

    SvaraRadera
  8. kul att du är med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  9. sv: okej :) Jag ska leva ett helt år ekologiskt. Eller i alla fall så ekologiskt som det är möjligt! 2011 ska jag vara eko-girl ^^ Känns bra att göra något som inte bara gynnar mig själv utan andra också. Vad tycks om det, va? Lagom pretentiöst ;)

    SvaraRadera
  10. Så fint av din man ^^ Han kanske inte minns alla ting men han har kærleken kvar før dig ialf ^^

    Mja, har væl egentligen inte så mkt till julkænsla nu iaf men det kommer nog. Helgen har varit fin, vi har mest bara slappat då det var vår "sista helg" innan han drar ner till Kristiansand før att fira jul med hans familj :) Ni då?

    SvaraRadera
  11. fin present :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  12. What a lovely gift from your husband! And I like the fact that chocolates are included too :) hope you a great weekend!

    SvaraRadera
  13. Vilken fin!

    Sv. Ja, jag gillar hur bra det faktiskt blev med tidningspapper =)

    SvaraRadera
  14. vad sött! =)

    lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails