fredag 3 december 2010

Från Kicks e-shop

Hämtade ut ett paket från Kicks igår. Var några juklappar i paketet också men dom tänker jag (som vanligt) inte visa här. Ikväll var vi till Vällingby och hämtade ett paket med julklappar och så kikade jag efter en mössa men hittade ingen jag gillade. Nu kikar vi bara på TV och tar det lugnt men det är rätt skönt eftersom vi fortfarande är förkylda båda två.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig och tillverkat av Zoë's


Tävla här om ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix

18 kommentarer:

  1. var så lite så gumman :D kram på dig <333

    SvaraRadera
  2. ska visa upp bilder imorgon, ;)
    jag köpte en tjocktröja, en mössa, två par vantar, fick en goodiebag från bikbok med strumpr och tofsar också, två linnen också fick mamma en goodie bag från kicks med clinique grejer typ mascararemover och sånt som jag fick av henne! :) hihi ;D :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. behöver med en mössa! min igelkottmössa är lite kall

    SvaraRadera
  4. haha nej jag har inte ens börjat he he .. ;D

    SvaraRadera
  5. Jo, lite småkul. Har inte följt något program alls, men det var rätt kul. Dock var publiken nära oss väldigt jobbiga. Kan blogga om det imorgon eller så :P
    Men det gick bra på jobbet, jag hoppas att jag blir frisk i helgen så kan jag jobba utan problem nästa vecka.
    Hoppas du har en mysig fredag!

    SvaraRadera
  6. Ja det är det. _Igelkottmössan har fått mig använda mössa höst/vår.

    men måste ha någon tjockare nu!

    SvaraRadera
  7. nja, inte så mycket. Själv då? :)

    SvaraRadera
  8. SV: jo det gick bra på vårdcentralen, men fattas både järn, zink och B-vitamin i kroppen ;(

    SvaraRadera
  9. Tycker det är grymt bra att man kan shoppa från kicks på webben nu :D

    SvaraRadera
  10. Okej, kul att du är med på dagens blogg! Vinnaren dras senare idag :)

    SvaraRadera
  11. Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
    http://vadfanskajagheta.se/2010/december/lordag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  12. Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
    http://vadfanskajagheta.se/2010/december/lordag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  13. Kul att du är tillbaka på min blogg :)

    SvaraRadera
  14. haha ja ;D allt bra med dig idag gumman? <33

    SvaraRadera
  15. Det är kul att kicks har startat webbshop =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails