måndag 6 december 2010

Diamanter är för evigt

När vi beställde julklappar från Adlibris så fick även Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger följa med. Jag har läst både Djävulen bär Prada och Alla var där så är riktigt sugen på att läsa den här. Djävulen bär Prada tyckte jag var riktigt bra däremt så var inte Alla var där riktigt lika bra även om den var underhållande den med.


Någon som läst den här?

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig och tillverkat av Zoë's


Tävla här om ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix

10 kommentarer:

  1. SV: Vad roligt att du ville delta, men tyvärr är lucka nummer 5 stängd redan. Du får gärna delta i lucka nummer 6 i stället som är öppen i dag.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. haha, ja! Men dom är ändå lika söta! ;)

    ja, jag mår bättre idag!

    SvaraRadera
  3. ja gör de :D
    Jo då den funkar ;)

    SvaraRadera
  4. nix de har jag inte men vill.
    Ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  5. Själv ska jag börja med julisarna nu. Till maken är det väl klart men alla andra. Men jag hinner.

    Ikväll är det hockey!

    SvaraRadera
  6. jag har också den boken! Jag ska läsa den när jag kommer hem till lovet.

    tack så mycket =) Ja det gick bra på repet och showerna faktiskt!!

    SvaraRadera
  7. Näe, har bara läst Djävulen bär Prada än så länge!

    SvaraRadera
  8. Den har jeg ikke læst, håber den er god :D

    SvaraRadera
  9. Jag vill läsa den där men min hög med olästa böcker är inte bara en hög nu utan snart fyra högar så jag har det jag gör, hehe!

    SvaraRadera
  10. Jag har bara läst Djävulen bär Prada av henne och den gillade jag i alla fall!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails