tisdag 9 november 2010

Snö och massor med roliga mail

Idag har det varit en riktigt bra dag. Har iofs snöat här men vi lyckades ta oss dit vi skulle och hem igen iallafall. Började snöa först när vi var på väg hem så det hann inte bli något kaos i trafiken. När jag kom hem hade jag dessutom fått massor med roliga mail!=) Ni vet väl att om ni vill skicka något till mig eller har några frågor eller av andra skäl vill komma i kontakt med mig så kan ni göra det på kashayasblogg@yahoo.com .

Nu måste jag sätta igång och plugga och förhoppningsvis kommer det med att gå bra. Under tiden så kan väl ni passa på att gå in här och tävla om ett armband från PieceofSoul.se?

17 kommentarer:

  1. Nu är Dagens Bloggar klara!!

    Gå in och titta vilka som vann!
    Om inte du var en av de 3 lyckliga kommer en ny chans inom kort!

    Hur e det med dig? :) Ush vi har oxå fått snökaos här! Jag som trodde vi skulle sippa

    SvaraRadera
  2. ja det brukar ju kli kaos då. Speciellt i sthlm :P hehe

    Wilma är en blandning mellan golden och border collie :)

    SvaraRadera
  3. kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren drar jag ikväll, so keep in touch :D

    SvaraRadera
  4. Beautiful picture! I can't believe you already have snow! Here it's cold, but only rainy...

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! jag är lite piggare =)

    Ja det är lätt hänt! oj =O men vilken tur att det löste sig =)

    SvaraRadera
  6. bra att ni lyckades ta er dit ni skulle :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. Jag kommer definitivt klicka hem ifrån H&M jul älskar de röda gardinerna med volanger på=)
    Ush här är det snökaos & detta är liksom västra götaland bara;)

    SvaraRadera
  8. sv: vad kul! :) lycka till!

    SvaraRadera
  9. Hoppas pluggandet går bra... :)

    alla verkar fått snö! Jag har faktiskt nästan inga och köpa, skall köpa något till mina föräldrar, och till syrrans tös... annars köper inte vi syskon till varandra längre. vi skall ha ett julklappsspel med 2 presenter vara a 50kr :)

    SvaraRadera
  10. Han är awesome! jasså, hur kommer det sig? Va roligt att du vill vara med i min tävling (:

    SvaraRadera
  11. Låter bra det :) jag mår super :)

    SvaraRadera
  12. Haha ojdå ja då har du lite och köpa då. jag har bara 1 syskonbarn än så länge, så skall kanske njuta, rätt som det är har jag väl en hel drös med :)

    SvaraRadera
  13. Lycka till med pluggandet!
    / Kramar Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera
  14. Konstigt nog har jag inte läst den men jag har sett filmen! Den ska jag nog införskaffa :P

    SvaraRadera
  15. Alltid kul med en massa mail :D

    SvaraRadera
  16. Snön hann inte ens lägga sig ordentligt här innan den försvann… Men så fort det kommer en snöflinga blir det kaos i kollektivtrafiken.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails