torsdag 18 november 2010

Redhead



Blev visst rödhårig!=) Kul med lite förändrig och jag älskar verkligen frisyren och färgen (som är lite rödare än den blev på bilderna). Håret är fixat av Sara Fredriksson på Holland Hair och jag var på deras nya salong Holland Hair west vid Thorildsplan. Var verkligen super där. Snyggt och fräscht och när de tvättade håret så fick man sitta i en stol med ryggmassage, love it! Sara är dessutom superduktigt på färgning.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett silverarmband med valfri berlock  

20 kommentarer:

  1. Åh det blev riktigt snyggt! Du passar riktigt bra i den färgen! Funderar också på att färga rött kanske till hösten eller så (långt fram jag vet haha), fast mörkt då jag har så mörkt hår och inte vill slita på det i onödan.

    Jag har inte färgar håret sen 08 haha :P Men det är för att jag färgade det så mycket innan, jag som är mörkbrun var vitblond! Hade det även grönt, rosa och massa andra färger, det saknar jag :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt det blev! :)
    Redheads är snyggast ;)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Sv: Absolut lägger jag ut bilder!!:) Jaså, hoppas du blev nöjd, kan vara lite klurigt det där ibalnd. Oj, återigen har jag blandat färger så själva läpp nyansen blev mörk:DKram

    SvaraRadera
  4. Jag vet, det är så skönt att slippa stressa i december :P Även om jag inte är klar än så är jag en liten bit på vägen.
    Fint med rött hår! :)
    Mm, det är en jättemysig liten bokhandel, med stammiskunder (små tanter och farbröder) som gillar att prata och är små och söta :)
    Åh, det är alltid hemskt när ens partner är sjuk :( Man känner sig så maktlös.

    SvaraRadera
  5. sv: Tack så mycket :D snällt sagt

    SvaraRadera
  6. superkul att du är med i dagens blogg ;D

    SvaraRadera
  7. sv; vad bra svar du gav =) håller med dig på de =)

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Gillar när man vågar göra lite mer färg i håret. Det piggar upp!

    Ska bli väldigt intressant och vet hur tofflorna var. Min present är garanterat varm, fick en Snug rug från cool stuff. passar mig som är så frussen.

    SvaraRadera
  9. Super snyggt du passar verkligen i denna färgen!
    / Kramar Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera
  10. Jättefin färg och den passar dig perfekt!

    SvaraRadera
  11. jättesnyggt! passar dig verkligen

    SvaraRadera
  12. Härligt , vad snyggt! Du passar jättebra i det :D Skönt att unna sig lite vid den årstiden och allt som har skett runt omkring :)

    Haft en bra helg då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails