onsdag 24 november 2010

Recension: Macadamia Natural Oil

Bättre sent än aldrig.=) Här kommer en recension av Macadamia Natural Oil produkterna jag beställden från Eleven.se.

"Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor, Macadamia Nut Oil och Argan Seed Oil. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv "närings-boost". 

Vad tycker då jag? Jag var lite rädd att håret skulle kännas tungt och fett efter att jag använt dessa produkter men det gjorde det inte. Oljan gick in i håret och gjorde det blankt och väldoftande. Kammen kändes onödigt, tycker inte att den var speciellt bra men de andra produkterna kan jag verkligen rekommendera. Om du har riktigt slitet hår så är ett tips att blanda några droppar av oljan i inpackningen för extra effekt. 


Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig och tillverkat av Zoë's


Tävla här om ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix
 

17 kommentarer:

  1. Sv: tack!:) ja jag är en riktigt dagdrömmare...:)

    Spännande det lät! Det låter som att det ska bli lite fett, men toppen om det inte är så!:)

    SvaraRadera
  2. Jag fick prov på håroljan och hårinpackningen en gång och de är riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Det var faktiskt lätt att koka allt! :) Jag gjorde det som stod på påsen med grötris, men jag ringde morfar för att extrakolla när kanelstången skulle i och lite sånt. Men det gick bra och blev gott så pröva du med!
    Ah, okej. Jo, jag vet vad examensuppgift är men hade aldrig sett att någon hade skrivit så :P

    SvaraRadera
  4. Åh, så gott med våfflor! Mums! Men vi äter ju inte mjöl och sånt. Måste köpa mandelmjöl så vi kan gotta oss vi också :D

    Med mig är det fint, sitter och fixar med kalendern i vanlig ordning. Får se när jag börjar med den :)

    Förresten, har ni fått mycket snö nu?

    SvaraRadera
  5. Det var riktigt längesen jag åt korvstroganoff så det var väldigt gott när man väl fick äta det igen :)

    Njae, kan inte direkt påstå att just Oslo har snö men åker man 20 minuter utanför så är det en eller två decimeter. Men det är frukstansvärt kallt här då! :/

    SvaraRadera
  6. Du får se de andra filmerna också isf, tycker jag :)
    Japp, det är väldigt enkelt. Tyckte iaf jag. Bara att gå och röra om några ggr i en timmes tid.
    Kanske det :P

    SvaraRadera
  7. Sv: Nej, förstår mig inte på henne elr hur hon tänker.:)

    Härligt! Kanske något att prova då. Men vad skiljer det sig från vanlig inpackning? Eller har det samma effekt?

    SvaraRadera
  8. sv: ah men jag vet så jävla irriterande




    Föresten så har jag just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på grymma hårvårdsprodukter hur enkelt som helt. Kika gärna in och delta. Länkar till tävlingen här:
    http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tavling-vinn-presentkort-pa-200-kr-fran-welo-1.html#comment

    SvaraRadera
  9. Mitt hår blir fett så fort, så jag skulle nog inte kunna använda såna produkter.

    Tack! Jag vågar inte ha för höga förhoppningar om lägenheten, de lägenheter jag gillar går upp jättemycket i pris...

    SvaraRadera
  10. Allt var bra här igår :) Men hur har du haft det denna torsdags morgon? :D

    SvaraRadera
  11. Sv: Ja, det var verkligen kul :D

    SvaraRadera
  12. Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
    http://vadfanskajagheta.se/2010/november/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  13. Ok, det hade kanske varit bra för mitt hår när det var långt och slitet i topparna, de blev ju lätt spröda och torra medan hårbotten var fet.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails