tisdag 23 november 2010

Recension: Lumene Pure Radiance Day Cream

Fick ju hem Lumene Pure Radiance Day Cream från Buzzador för ett tag sedan och tänkte att ni skulle få en liten recension av produkten. Bättre sent än aldrig.=) Sen så är det bättre med en recension när man hunnit testa en produkt ett tag tycker jag för förstå då kan man verkligen avgöra om den är bra eller inte.

Jag gillar Lumenes produkter, tycker de gör väldigt bra hudvårdsprodukter till överkomliga priser och den här var inget undantag. Krämen luktar otroligt gott och gör min hud mjuk och fin även nu när luften är torr och kylig. Har inte hört något negativt om krämen från någon av de jag låtit testa den heller så jag kan verkligen rekommendera den till dig som vill ha en bra kräm som räcker länge och inte kostar skjortan. Finns att köpa på bl.a. närmsta Åhléns.

Vill du också bli en Buzzador och få hem roliga produkter att testa och dela med dig av till dina nära och kära? Isåfall kan du bli det här. Vill du veta mer innan du bestämmer dig så kan du gå in här och läsa mer.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett armband designat av mig 

15 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag blir! Tusen tack :)

    SvaraRadera
  2. Boken var bra, kommer en recession av den senare i veckan :)

    SvaraRadera
  3. Lumene har mycket bra produkter :D

    SvaraRadera
  4. Kanske något man borde testa på <3

    SvaraRadera
  5. bra med lite recensioner :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  6. ja monumentet ska man väll se i så fall :) Finns don mycket o se där iof när man aldrig varit där förut :)

    SvaraRadera
  7. Okej :P så det är bara promenad som gäller alltså? :P vi får se hur mycket vi hinner titta på helt enkelt :)

    SvaraRadera
  8. Ja det var lite trist men egentligen kan man inte förvänta sig nått annat. Dom är ju behov av pengar så då måste dom ju ta ut dom priserna.

    Fy vilket väder det är, tur man kan roa sig med hockey på tvn ikväll

    SvaraRadera
  9. Haft en bra dag annars? =)

    SvaraRadera
  10. Nej, himla tråkigt :( Och jag kunde inte sitta här hur länge som helst heller, jag var tvungen att åka till jobbet :(
    Förstår inte varför många klankar ner på Ikea, det är ju jättebra och har snygga saker också.

    SvaraRadera
  11. Ja det hoppas jag med men han brukar inte ge sig så lätt utan han kommer alltid på något.

    SvaraRadera
  12. Det ska jag kolla upp :)
    ps: Deras kaffe var gott!

    SvaraRadera
  13. Jag provade krämen och den gjorde underverk först men efter någon dag så började jag få eksem och etc så den var inget för mig :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails