tisdag 2 november 2010

Blogger strular igen

Blogger strular när man ska lägga upp bilder, what a suprice! Jaja, får bli ett inlägg utan bilder helt enkelt. Var iväg till rehabiliteringsstället idag och det gick bra men de gjorde bara en lite utvärdering/bakgrundskontroll idag för att se vad de behöver jobba med och så. Sen kom vi hem och åt lunch och efter det så somnade vi båda två. Jag är inte riktigt van att behöva gå upp kvart över sex på morgonen och sen så har jag sovit lite dåligt de senaste månaderna. Har ju varit lite mycket...

Nu ska jag iallafall skriva på exjobbet ett tag medans min man är iväg och handlar lite.

7 kommentarer:

  1. du vet att du vann gårdagens blogg va ;)

    SvaraRadera
  2. Det är inte humant att gå upp så tidigt, förstår att du är trött och har man inte sovit ordentligt så brukar en bedrövlig trötthet komma smygandes.

    hoppas din man är piggare nu, verkar ju lovande när han är och handlar.

    SvaraRadera
  3. missa inte det asroliga klippen på min blogg! :D

    SvaraRadera
  4. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tisdag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  5. Det är såå trist när det inte funkar som det ska :/

    Tack för receptet!

    SvaraRadera
  6. Javisst är det gott, mums! skall snart äta en hel hög till, börjar man kan man inte sluta haha

    nej jag blir helt knäpp på gå upp tidigt nu och plugga 8timmar, man blir så knäpp i skallen, du har ju mkt som hänt nu med din man då blir kroppen ännu tröttare, men skönt dte går åt rätt håll nu iaf

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails