torsdag 11 november 2010

Bezzerwizzer Underhållning

I paketet som levererades med bud här under förmiddagen gömde sig nya Bezzerwizzer-spelet, Bezzerwizzer Underhållning. Skoj! Jag gillar verkligen orginalet så det ska bli riktigt roligt att få testa det här eftersom underhållningsfrågor är min favorit (även om jag måste erkänna att jag brukar vara sämre på dem än jag tror att jag ska vara ;-) ). Blir nog till att testa det här redan ikväll tror jag. Tack så hemskt mycket till Sarah för spelet.

Vill ni läsa mer om det här eller de andra Bezzerwizzer-spelen så kan ni göra det här.

15 kommentarer:

  1. oh det påminner mig om att jag nog skall köpa det vanliga till mina föräldrar i julklapp =) får snoka i helgen så de inte köpt det själva :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi spela det i våras, så de gillade det då.... =) får väl fråga om de köpt något kul spel på sistonde haha :)

    SvaraRadera
  3. Superkul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

    SvaraRadera
  4. SV: det blir nog den svarta klänningen..
    den andra fanns bara i L :( alldeles förstort

    SvaraRadera
  5. ja den får du allt ta och se :D haft en bra dag? =D

    SvaraRadera
  6. Åh gud vad roligt jag älskar sällskapsspel!!!Måste spana in det!!
    Absolut en sevärd grymt bra film som jag rekommenderar varmt=)

    SvaraRadera
  7. Kul att du är med i Dagens Blogg :)
    Vinnarna dras lite senare ikväll!

    Inte hört talas om spelet :P

    SvaraRadera
  8. SV: ja det ska bli skoj att få fixa naglarna :D

    SvaraRadera
  9. min kompis har det där. det är roligt :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  10. sv; ja nu för tiden är kaffe ett måste men innan dess har jag inte alls gillat kaffe men insåg väl sen att det är jag behöver för att hålla mig vaken genom en dag ;)

    Åh, vad kul med sällskapsspel! ^^ Skulle vilja ha lite spel här hemma också faktiskt :)

    SvaraRadera
  11. Vad kul med ett nytt spel. Vi körde TP på wiin på nyår och det var mega kul. Och jag vann!! Men det stack i min makes ögon och tjurig vart han hahahah

    SvaraRadera
  12. ja det finns mkt fint :) jo min dag är också helt ok :D gjort idag då?

    SvaraRadera
  13. Jag borde verkligen spela spel oftare istället för at bara sitta och sega vid datorn!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails