fredag 1 oktober 2010

Såg Helena Bergström på Systemet

Igår var vi in på Systemet på vägen hem och då såg vi Helena Bergström där och min man kom, trots sina minnesproblem, ihåg vad hon heter. Dock kom han inte ihåg att hon var skådespelerska... Lite kul faktiskt att han kom ihåg hennes namn med tanke på allt han glömt.

Idag kommer svärmor på besök så vi har varit och köpt bakelser (min man har nämligen fått helgpermiss så han är hemma i helgen) så hon dyker upp här nu om ca; 30 minuter skulle jag tro. Faktiskt skönt att slippa tillbringa helgerna på sjukhuset men det vore förstås ännu skönare om de hade lyckats komma på vad min man lider av för något...

14 kommentarer:

  1. skönt med helgpermis!

    kul och se henne och att han kom ihåg hennes namn,

    ja blogg.se strular mer ofta än sällan :) jag jag bytte därifrån

    SvaraRadera
  2. Vad bra att han kom ihåg det! då finns det ju hopp! När jag var på mingelkväll i onsdags såg jag peter eriksson (miljöpartiet) spatsera på gatan.

    Japp det är kul och annä bättre när det blir riktit gott.

    Hoppas du får en bra lördag!

    SvaraRadera
  3. Skönt att din man har fått komma hem över helgen.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj stackars er, är han sjuk alltså?

    Sv: ja, tyvärr funkar inte Stinas fina startsida...

    SvaraRadera
  5. jo tack :)
    ska färga håret nu. va kul att din man fick helgpermiss, & att han kände igen henne, d kanske e ett bra tecken?
    kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni får en riktigt skön helg!

    SvaraRadera
  7. Oftast när jag ser en kändis så tror jag det är nån jag känner och sen kommer jag på att det gör jag ju inte det är ju en kändis....lite pinsamt kan det bli!

    Vad obehagligt att tappa minnet så där och att dom inte vet vad det är.

    SvaraRadera
  8. Sv: Jo tävlingen idag har gått grymt bra! Verkligen kul att tävla :)

    SvaraRadera
  9. Var hon sig lik?:P

    Svar: Tack!:) Så spännande var det inte, kollade på en stallplats. Men ville inte skriva då inget var bestämt än:P

    /E

    SvaraRadera
  10. Ah Helena vad ballt, smög du inte efter o kollade in vad hon handlade för ngt,hihi..=)
    Hon är ju grym i Änglagård;)
    Ah 12 cm alltså hm kanske skulle man handlat ngn sådan där..inredningsfreak som man är..

    SvaraRadera
  11. vi har en lugn och skön helg ! Hur har ni det ?

    SvaraRadera
  12. she doesn't look familiar to me. but isn't it funny when you see a celebrity in the street, you think you actually know them?!!!

    SvaraRadera
  13. Festen blev verkligen lyckad :)

    SvaraRadera
  14. kul att han kom ihåg ! men gud vad trist och jobbigt att ni fortf inte fått svar.. :(

    sv: jaa han gillar den verkligen :) värt pengarna!

    kram på dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails