måndag 11 oktober 2010

Parlux 3800 Eco Friendly Ionic & Ceramic Edition


Är du på jakt efter en ny hårfön? Varför i så fall inte slå till på en som är lite snällare mot miljön? Parlux 3800 Eco Friendly Ionic & Ceramic Edition blir din för 999 kr och är tillverkad av återvunnet matieral och lackad med giftfri färg. Vill du  löpa lina ut så kan du kombinera hårfönen med Love The Planet Tea Tree & Mint Shampoo som inte är testat på djur och som inte heller innehåller mineraloljor, animaliska produkter eller parabener. Snäll mot dig och ditt hår och mot djuren och naturen. Kan det bli bättre?=)

11 kommentarer:

  1. Fabulous post hun! Hope you had a good wknd xx

    SvaraRadera
  2. Eller så gör man som mig o använder inte hårfön alls ;D HAHA

    SvaraRadera
  3. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/october/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  4. Ja den borde du absolut köpa riktigt rolig, jag skratta som tusna flera gånger :)

    jag har bara 3 böcker kvar hemma nu, beställde i och för sig 2 i igår :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Nej jag låter alltid håret självtorka så har jag ett moment ur världen som sliter på håret ;P

    SvaraRadera
  6. Ja heller visst måste jag :D

    Jag beställde askungar och varför mördar man sin dotter, verkar vara två bra böcker

    SvaraRadera
  7. låter som en bra produkt :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. Jaa de e verkligen usch! Känner mej inte redo för vintern =/
    Jaa titta där, dom e ju knappas utslitna :D

    SvaraRadera
  9. these look very good...nice style...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails