söndag 24 oktober 2010

Kanske borde tänkt på det tidigare?






Sitter och skriver på mitt examensarbete vilket väl inte är det roligaste även om det faktiskt börjar bli rätt intressant nu när man kommit in i det hela lite. Tänkte att medans jag pluggar kan ni roa er med lite bilder från tivolit på Praternområdet i Wien.

Tyckte att karusellen på bilden ovan såg så rolig ut så jag tvingade min man att åka den med mig. När vi var halvvägs upp insåg jag dock att.. jag har höjdskräck. Kanske något jag skulle tänkt på innan? Min man tyckte det var extremt roligt att filma mig.... Men det var trots allt en fin utsikt där uppifrån (det lilla jag såg, blundade största delen av tiden).

12 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR nöjesparker!!

    Det håller jag faktiskt med om; slask är jag gärna utan!

    SvaraRadera
  2. Haha ja det kanske du skulle ha tänkt på innan :)

    Ah jag tar det bara lugnt skall ut å bråka med disken nu :) sen blir det fixa något käk och lugnt resten av kvällen :) själv då? bara skrva exa?

    SvaraRadera
  3. jaa :D
    hur e de med dig idag ?

    SvaraRadera
  4. Haha, kom du på att du hade höjdskräck påväg upp ;)
    Kram
    MammaMorran- funderar över livet & ADHD

    SvaraRadera
  5. Tack för gissningen :)

    nej man måste ta lite paus då och då :)

    SvaraRadera
  6. Åååå den hade jag jättegärna åkt!

    SvaraRadera
  7. hehe visste du inte om din höjdskräck innna?
    Ok vad gott att slippa det sen o bli färdig. Vad är det för ngt du läser?

    SvaraRadera
  8. haha, ibland kan det vara bra att agera före man tänker efter. annars hade du aldrig fått se den fina utsikten! en liten del av utsikten i alla fall :) och en liten kort stund. men ändå :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  9. Jag hade nog dött på den höjden;P Har sån höjdskräck och får för mig att karusellen ska gå sönder!:P

    Svar: Ja det är också gott på morgonen;P

    det var det:)

    /E

    SvaraRadera
  10. Ser galet kul ut, älskar karuseller ;)

    SvaraRadera
  11. www.valbefinnaren.blogg.se9 november 2012 14:43

    Vilken häftig karusell.... kul att man åker upp så högt innan det börjar snurra. Jag tycker det är läskigt (och kul) bara att åka karusellen på Gröna lund, fast då över vattnet. =) Spännande! Vad pluggar du??

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails