lördag 16 oktober 2010

Får agerar lite sjuksköterska

Igår blev det ingen update för efter gårdagens MR så blev vi inringda till akuten för en datortomografi då de eventuellt hittat koagulerat blod i min mans hjärna.. Tillbringade därför hela dagen på sjukhuset och så blev min man inskriven igen. Han får dock sova hemma och imorgon behöver vi inte åka tillbaka till sjukhuset eftersom jag fått lära mig att ge de sprutor med blodförtunnande som han ska ta nu två gånger om dagen i en vecka.

Nu ska jag ta en cider och kika lite på TV och sen sova som en stock, blev bara 3 timmars sömn i natt....

 Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om valfri vara från Victorian Dreams. 

8 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir bra med sprutorna..

    SV: ja en helt perfekt kväll och eftersom jag ändå inte hade druckit något på festen vill man inte heller vara fylletaxi när man ska jobba.

    SvaraRadera
  2. Sv: Det blev inge pluggande idag. Jag var för lat :p

    SvaraRadera
  3. "skönt" MR visade något! Då kanske de kan hitta vad felet är! :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det har gått bra idag!

    Kashaya: Det var inte så kallt just då och någon minut kan man härda ut, hehe!

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, det var fint väder. Solen lyste och det var riktigt skönt :)

    SvaraRadera
  6. Usch låter inge vidare men hoppas attd et ger nått svar snart så ni slipper sjukhuset!

    Duktigt att du tar sprutorna på din make. Måste kännas lite svårare att ta på nån annan än sig själv men måste man så.

    Det var en skön vinst och den behövde verkligen AIK. Är du ett MODO fan?

    SvaraRadera
  7. Hoppas sprutorna hjälper!

    sv: ja det var skoj med fest :) Nej verkligen inte, det är fan verkligen vinter nu snart! Usch.. det är ju så sjukt kallt! :(

    Men vad jobbigt att dem fortfarande inte vet något.. Kan inte föreställa mig så jobbigt det måste vara! Du verkar vara väldigt stark :) STOR kram!!

    SvaraRadera
  8. Men fy, vad jobbigt med hans sjukdom, vad är det för sjukdom han har drabbats av? Hoppas de kan göra nåt åt det i alla fall, mer än sprutorna då.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails