fredag 8 oktober 2010

Det här ägnar jag mig åt

Massor att läsa. Visst ser det spännande ut?

11 kommentarer:

  1. haft en seg dag, försöker vända rätt på dygnet, så håller mig vaken fast allt jag vill är att gå å lägga mig. Och nu är även min mamma på sjukhus inlagd, så jag hoppas allt är bra med henne. Hon ska ligga inlagd till nästa vecka minst.. Sj då? Fått nåra posetiva provsvar?

    SvaraRadera
  2. tre veckor? shit! då skulle jag oroa ihjäl mig :P

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra med pluggandet.

    det var trevligt på hockeyn!

    SvaraRadera
  4. Sånt är guld värt :)

    Ja brynäs vann så jag är happy happy, sofia mindre glad, men hon unna mig vinsten (sa hon iaf haha)

    SvaraRadera
  5. aah tack gumman. Ska hälsa på henne imorgon. Ja jag hoppas ni får svaren snart.

    Testa ett avsnitt, det är sjukt rolig humor xD

    SvaraRadera
  6. Jaa alltså den här grillen är så sjukt värd att ha!! Speciellt kaske på vintern när man vill grilla. visserligen smakar det ju itne likadant som riktigt grillat men :P

    SvaraRadera
  7. hoppas du har en bra helg !
    hur är det ? kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails