fredag 22 oktober 2010

Buzzador


Idag fick jag hem ett paket från Buzzador innhållandes Lumene Vitamin C Pure Radiance day cream som ska bli riktigt kul att testa då jag tycker att Lumene gör riktigt bra budget krämer. Vill du också bli en Buzzador och få hem roliga produkter att testa och dela med dig av till dina nära och kära? Isåfall kan du bli det här. Vill du veta mer innan du bestämmer dig så kan du gå in här och läsa mer.

Glöm inte bort att tävla:

Gå in här  för att tävla om valfri vara från Victorian Dreams. 

17 kommentarer:

  1. Nä det är väl några få som verkligen tjänar på sin blogg. Därför vill jag hålla den fri från allt sånt känner jag men sen får andra göra som dom vill.

    Hoppas du får en mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. är också med där :) men mitt paket kom aldrig fram, lite synd :(

    SvaraRadera
  3. Sv; huh, tråkigt att höra :(. Hoppas att det inte är något allvarligt.

    SvaraRadera
  4. hehe ja det är kul ^^

    Hur träffades ni då?

    okej :) låter som snygga tatueringar :)

    SvaraRadera
  5. Haha, nu blev jag avundsjuk! Jag kom inte med i den kampanjen- dock väntar jag på Thai-kryddor :)

    Kram
    MammaMorran- funderar på livet & ADHD
    http://mammamorran.blogg.se

    SvaraRadera
  6. jaa de gjorde ja :D
    ska inte klaga haha :P

    SvaraRadera
  7. jisses de va inte lite du fick hem.. massa och använda alltså. :P

    jo, skulle nog bli de ja med.. just nu försöker ja ha koll på kissen, han har lite problem, kan inte sitta still.. just nu sitt han på skrivarn..

    SvaraRadera
  8. du får skriva sen hur de var :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  9. Dagens blogg är utsedd, kolla in om det var du, om inte passa på att gratta vinnaren :) En ny chans kommer imorgon (även dom som har vunnit kan vara med igen)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt paket att få hem :)

    SvaraRadera
  11. sv: ledsen att det tog sån tid att svara men jag kunde inte kommentera här dig? antagligen var det mitt dåliga internet:/
    Tack så jätte mycket gumman, jätte roligt att höra det!:D

    SvaraRadera
  12. De ville jag med testa, men fick aldrig någon inbjudan till det. Istället ska jag få testa parmesanost från zeta :P

    SvaraRadera
  13. Ja lite smått =)

    det var något produkt för torr hud :)

    SvaraRadera
  14. Åååå jag kom inte med i den Buzzador kampanjen inte heller den med parmesanen=( Attans! Men det komerm fler tillfällen nu skall jag ut o gå med vår stora vovve en sväng testa det nya kopplet. Vad gör du idag förutom att Buzza?
    Ush då konstigt det där, hoppas han blir bra snart!

    SvaraRadera
  15. Kul med paket från buzzador. Var länge sedan jag fick hem något att buzza om nu.

    Sv. Helgen blir bara lugn här =)

    SvaraRadera
  16. okk, låter gätt (:, jag har tränat idag ;) ' fotboll' händer ikv då ? :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails