måndag 12 april 2010

Tack Funky Marie design!


Idag fick jag ett litet kuvert från funkymariedesign.se i brevlådan innehållandes det här söta Perla halsbandet. Tack så hemskt mycket för det!=)

Har en överraskning till er i samarbete med funkymariedesign.se också som jag ska försöka köra igång här under kvällen och jag ska även dra en vinnare i tävlingen om ett valfritt smycke från www.parlsmycken.com så håll utkik här på bloggen under kvällen. Mycket spännande på gång!

Nu ska jag ta och plugga lite men glöm inte bort att kika in här senare för att se om kanske just du har vunnit ditt favoritsmycke från www.parlsmycken.com och för att se vad jag och Marie från funkymariedesign.se har ordnat för er.

10 kommentarer:

  1. SV: ja det blev en tidigt middag, men åt frukost vid 9 tiden.. Så det började bli dags för middag..

    SvaraRadera
  2. Hej hopp
    Va snyggt tycker jag
    Roligt o anordna lite tävlingar
    Kram från mig
    Kaffehörnan

    SvaraRadera
  3. allt bra söt? :)

    intresserad? http://eeeelins.blogg.se/2010/april/saljes-harlig-partysko-fran-nellyse-ada-sv.html#comment

    SvaraRadera
  4. Sv: Spännande, vad är det för anställningsintervju då? :)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Ska göra en beställning nu imorgon om du vill beställa den nu men då måste jag ha artikelnummret för jag lägger inte beställningen de gör hon som värvade mig, har inte fått mina inloggningar :)

    Så funder under kvällen så jag vet :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh jisses det lät spännande, vad är det för uppgift då?Notarie eller vad kallas det,hehe..

    SvaraRadera
  7. Då blir det alltså att hålla utkik här framöver :) låter som du har mycket pågång :)

    SvaraRadera
  8. Ja, så fort man kommer utanför stan här uppe i Umeå så är det mycket snö kvar :/ men det tinar fort.. hoppas jag!

    Vad kul att du vill vara med och tävla :)

    Jag har lagt till dig på bloglovin också, jag gjorde det samtidigt som jag gick med i din tävling om valfritt smycke :)

    SvaraRadera
  9. Sv: Oj, vad ska du jobba med där isåfall?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails