måndag 5 april 2010

Spelbiten för tillfället.=)


Kom hem från Vännäs igår men när vi var i Umeå för att köpa presentkort på Barnens hus åt mina brorsbarn så köpte vi även en liten leksak åt oss själva - nämligen Mario Kart Wii
. Blev helt fast i det igår när jag lärt mig manövra det så det blev ingen uppdatering igår... Idag är det tvätten som tas om hand och snart ska vi äta middag sen har jag lite att läsa till morgondagens seminarie men ska försöka uppdatera något ikväll iallafall.


Glöm inte bort att tävla:

tävla om valfritt smycke från www.parlsmycken.com här.

11 kommentarer:

  1. haha i have that game as well :P

    SvaraRadera
  2. I've only played Mario Cart Wii once, and quite liked it. I'm the least coordinated person alive, so I was quite bad, but it was still fun.

    SvaraRadera
  3. Trevligt! Har varit mycket med familjen över påsk. Skönt att vara tillbaka i storstan då? ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, man blir helt fast! Sen när man klarat alla, då blir det lite mycket..

    sv: Nej han är inte min. Det är min sambos familjs hund. Jag har min lilla Poppy.

    SvaraRadera
  5. Mario kart var ju kul när man körde med vanliga kontroller, jag kan tänka mig att dt blir ännu roligare när det är Wii :)

    SvaraRadera
  6. Ja det är himlans roligt med lite färg faktiskt! Blir bara så att man aldrig tänker på att köpa det när man väl har pengar, och annars är pengar ingenting jag har råd att slöa med heller :/ Därför jag tävlar så mycket ;)

    SvaraRadera
  7. det är ett skojigt spel :D

    SvaraRadera
  8. Ja riktigt gott och mysigt var det :)

    SvaraRadera
  9. E me på ett parti

    Spelade senast mario bros på nintendo från 1992

    SvaraRadera
  10. Mario kart äger ^^ Ha du provat Mario party? Superkul spel om man är flera stycken ^^

    sv: Jao första filmen va lite väl seg men den hade ändå sin charm tycker jag :)

    SvaraRadera
  11. haha det spelet är jätte kul! det har vi med! =D tack för att du är med o tävlar, kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails