måndag 19 april 2010

Sista chansen att utnyttja erbjudandet imorgon!



Första gången du handlar får du välja någon av de tre produkterna ovan som du får med gratis med din beställning.
Gold Heat Duo- Vavoom Blow in och iron in 269 kr för båda (paketpris)Mini Styler HH Simonsen 198 kr
Solskydds duo- Biolage Sunsorials Schampoo och protective hair oil 249 kr för båda (paketpris)

Tangle Teezer 139 kr

Ni har väl inte missat att imorgon är sista dagen som ni kan utnyttja erbjudandet om 55 kr:s rabatt vid köp för minst 300 kr hos Holland Hair? För att utnyttja erbjudandet så anger ni bara koden FRISYR i kassan.

Är det första gången ni handlar i shoppen så glöm inte bort att välja någon av de tre gratis gåvorna och lägga den med i er varukorg. Beställer du innan klockan 13:oo och anger ert mobilnummer för SMS avisering så har ni ert paket redan nästa dag och beställningen är fraktfri vid köp över 300 kr. Bra va?=)

Här ovan ser ni lite tips på bra och prisvärda produkter. Min favorit är helt klart Tangle Teezern men även Matrix Biolage serie (som inte finns med bland bilderna ovan men som finns i webshopen de med).

Passa på att shoppa nu tjejer och killar!

9 kommentarer:

  1. Denna vecka är det projektarbete som gäller fram till onsdag, sedan kommer min flickvän och hälsar på torsdag-lördag. Sedan ska jag tävla på söndag. Hur ser din vecka ut då? :)

    SvaraRadera
  2. Bra saker, men det är lite ont om pengar nu :P Bara 5 dagar till studiebidrag...

    sv: Vad jobbigt :( Jag funderar på att byta bort från blogspot nu för det funkar så dåligt för mig sen dom gjorde om.

    Ja det är det, men jag skulle verkligen behöva lite högre betyg. Snittar alldeles för lågt.

    Tack :)

    SvaraRadera
  3. låter som ett bra erbjudande!

    sv: nej, inte jag heller ;p

    SvaraRadera
  4. Sv: Bra att du tyckte det! :)

    SvaraRadera
  5. fina och billiga saker, men inget jag behöver tyvärr..

    SvaraRadera
  6. Tangle teaser ska jag skaffa mig så småningom =)

    SvaraRadera
  7. Nej vad synd att man missade det erbjudandet

    SvaraRadera
  8. jag trodde verkligen tangle teezer var nåt slags balsam när du skrev om den förut till mig :p så fel man kan ha haha

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails