måndag 26 april 2010

Shopping, studier och svar till Jolly


Seminarierna idag var helt ok även om de inte kändes jättegivande tyvärr. På vägen hem så passade jag på att shoppa lite (bilder kommer troligen upp imorgon) så kvällen har ägnats åt att läsa lite. Nu ska jag kika lite på någon TV-serie och sen sova tror jag.

Svar till kommentar till inlägget "Res till New York med Sofis mode":
Anonym sa... Hej! Jag är en av de 60 som ska till New York med Sofis mode :) Undrar bara om du har adressen till den hemsidan som man boka resan på? /Jolly.

Japp, det har jag. Här hittar du sidan.=)


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla om underkläder från evasunderklader.se här.

9 kommentarer:

  1. vem vann tävlingen som tog slut igår? :)

    SvaraRadera
  2. Denna veckan ska jag ägna mycket tid åt vår uppsats och så. Vad ska du själv göra denna vecka? :)

    SvaraRadera
  3. svar: Ja, verkligen. Synd att man inte är rik :)

    SvaraRadera
  4. sv: det ska precis komma en! :) Om filmen Shutter Island :) tack för din hjälp :)

    SvaraRadera
  5. kul med lite shopping på hemvägen :D

    SvaraRadera
  6. Kul med shopping :)

    sv: Jaha vad kul :) De har så mycket goda bröd.

    Vad kul, får se om jag vågar prova den... äter lätt för mycket choklad.

    Oj, ja dår förstår jag att det blev stressigt. 30 minuter är svårt att hinna städa undan och fixa fika på :P

    SvaraRadera
  7. Lite shopping är alltid bra!
    Hoppas du får en fin dag!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  8. Sv: Jag ber om ursäkt för sent svar! Okej va härligt :-) Nja, det är sisådär! Har halsfluss igen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails