fredag 30 april 2010

Sent ute...


I förrgår eftermiddag fick jag en kallelse till tandhygienisten. De hade bokat in mig på förmiddagen idag och om man vill avboka tiden så måste man göra det 24 timmar innan. Om man ska avboka minst 24 timmar innan så kan det kanske vara en fördel om de ser till att man får kallelsen mer än 24 timmar innan kan man tycka...

Ringde iallafall igår och sa att jag inte kunde komma med så kort varsel och det löste sig ju. De kunde inte säga så mycket när de skickat kallelsen så sent. Hur svårt ska det vara att vara ute i lite god tid?

Nu ska jag fortsätta med plugget.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla om underkläder från evasunderklader.se här.

8 kommentarer:

  1. dåligt att få kallelse så sent!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. Usch, tandläkaren! :O är fortfarande lite skraj för dem, fast jag aldrig haft några hål.. hihi.

    Åh ja, såna där långa mönstrade klänningar är jag verkligen svag för :) Planerar att vara en cool hippie i sommar. Hihi.

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha, jag är nybörjare på photoshop!

    SvaraRadera
  4. what? aldrig vart med om att de har skickat ut kallelser så sent. då får dom ju skylla sig själva!

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Super fin blogg! Allt bra med dig? Kraam :)

    SvaraRadera
  6. Den finns på HM för bara 99 kronor! :)
    Så spring och titta på den :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails