onsdag 21 april 2010

Roligt i brevlådan idag


Idag ramlade det ner lite roligheter i brevlådan. Några ögonskuggor från Makeupcosmetics.se som det ska bli riktigt roligt att testa, särskilt som jag aldrig testat mineralsmink förut. Ett stort tack till Makeupcosmetics.se för att jag får chansen att prova dessa! Självklart kommer ni att få en recension när jag hunnit testa dem.

Fick även en avi som ska bli spännande att gå och hämta men tror inte jag kommer orka göra det idag, kommer nämligen hem rätt sent idag. Nu ska jag iallafall ta och plugga lite innan det är dags att åka till dagens seminarie.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla om ett halsband från funkymariedesign.se här.

Tävla om underkläder från evasunderklader.se här.

10 kommentarer:

  1. Mineral smink är verkligen super mot hyn!

    SvaraRadera
  2. Spännande med avier :)

    Hoppas seminariumet går bra :)

    pluggandet gick så där, boken var ingen hitt, men fick iaf läst 181 sidor, tar resten på tåget imorgon förhoppningvis....så slipper jag roa mig med den på fredag :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Spännande, vilka ögonskuggor från MakeupCosmetics fick du hem då?

    SvaraRadera
  4. paket är det bästa som finns!

    SvaraRadera
  5. Hej, det var länge sen =) Allt bra med dig?

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag driver ett UF-företag som säljer armband för välgörande ändamål t.ex. till barncancerfonden.

    Gå gärna in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband som passar just dig.

    SvaraRadera
  7. Kul med smink.
    Jag väntar på ett paket med ögonskuggor och ett läppstift från limecrime. Hoppas att det dyker upp snart =)

    SvaraRadera
  8. ja, stora ringar är skitsnyggt!

    haha, julafton och födelsedagen svävar man på moln! :')

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails