onsdag 28 april 2010

Nytt svenskt varumärke för små tjejer



Upptäckte precis det svenska barnklädes märket Lucky Ellen som gör jättefina barnkläder som blandar vintage romantik med en cool attityd. Kläderna är söta men väldigt stilrena och ett roligt alternativ till de klassiskt rosa för små tjejer tycker jag. Kläderna är gjorda för tjejer från 5 år och uppåt och tillverkade med fokus på tyger av god kvalitet och överraskande detaljer. Nästa gång jag ska köpa en present till någon av mina brorsdöttrar så funderar jag på att köpa något från det här märket.

22 kommentarer:

  1. fina kläder :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. Åh så söta och fina de var! Hoppas det kommer för små pojkar snart också :)

    Jag tänkt tipsa dig om att du kan vinna fina barnkläder hos mig nu. Massor av fint att välja på.

    Jag önskar dig en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Kläderna ser jättefina ut =)

    SvaraRadera
  4. Jaaa särskilt nu när du får 50:- i rabatt,hihi gäller tom 2/5.

    SvaraRadera
  5. Ok men då ska jag absolute kolla efter företag, vad kul, men har ju tyvärr inte så många besöker på bloggen, men det är ju värt att testa iaf! :)

    Hur ofta får du från buzzador eller vad de heter:)?
    Snygga muffinsformar! Sov gott!

    SvaraRadera
  6. Svar: jag har kört väldigt mycket nu sen några månader tillbaka men innan dess var det lite då och då! :)

    SvaraRadera
  7. jaa löp o köp :-) Leilas recept är ju vbara för härliga!

    Hoppas du haft en bra dag! natti

    SvaraRadera
  8. Varför jag frågade om hårfärgningen var för att jag eventuellt tänker låta en bloggläsare få recensera två utav produkterna :-)

    SvaraRadera
  9. va fint! hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  10. bra födelsedagstips till mindre barn :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  11. sv: ja, så kan det ju också vara :) våra katter kommer dock inte undan med det, hehe! maten står där tills den är uppäten.

    SvaraRadera
  12. Vi får se vad jag hittar på.. Allt bra idag då?

    SvaraRadera
  13. Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

    SvaraRadera
  14. jasså? här har jag ett både vitsippor, tussilago, påskliljor och krokus :-) fast sedan bor vi ju mitt istan med så det mesta är ju planterat ;-) förutom vitsippor och tussilago då

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  15. Tävlingen av valfritt Lundmyr-plagg är nu dragen.
    Var det du som vann?

    SvaraRadera
  16. Jätte fina kläder.... =)

    SvaraRadera
  17. Gulliga kläder! Hade jag nog gillat när jag var liten, hihi

    SvaraRadera
  18. Vilka söta kläder!
    Hoppas du får en härlig valborg!
    / Kram Ida

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails