tisdag 13 april 2010

Matrix Biolage Strenghtening Masque


Har utlovat lite recensioner på produkter och den här ska ni få en recension på redan nu då det här är den hårinpackning jag normalt använder. Så här beskrivs produkten:

Biolage Strengthening Masque
En intensivt återfuktande och återuppbyggande behandling som riktar in sig på hårets mest skadade områden för att reparera, stärka och hjälpa till att förebygga framtida skador. Håret känns starkt, mjukt, slätt och lätthanterligt.
Används 1-2 gånger per vecka efter Biolage Strengthening Shampoo.

Proffessionell formula:
  • Ceramider – reparerar och fyller hårstrået omedelbart
  • Guaraná & Bambu – välgörande för hårets vitalitet med ny energi till varje skadat hårstrå.
  • Mango Seed Oil – återfuktar, konditionerar och gör håret smidigt och lättkammat.

    Du behöver Strengthening Shampoo, Conditioner & Masque om ditt hår:
  • Genomgått flera kemiska behandlingar
  • Regelbundet utsätts för platt-tång och fön.
  • Är skadat från upprepade slingbehandlingar.
  • Har utsatts för sol, vind och saltvatten.

  • Pris: 169 kr

    Vad jag tycker:
    Jag har provat många olika inpackningar men det här är helt klart min favorit. Håret blir helt underbart mjukt och lätt att reda ut och håret luktar härligt "salongsrent". Jag använder den en gång i veckan, 2 gånger i veckan om håret är riktigt slitet eller när jag utsatt det för slingbehandlingar/färgningar och man märker verkligen skillnad efter att man använt den. När jag åker utomlands eller annars visats mycket i solen brukar jag byta ut denna mot Matrix Sun Repair Treatment (149 kr) som jag dessutom brukar använda istället för balsam när jag är utomlands och i starkt solsken hela dagarna.

    Matrix Biolage produkter hittar du hos Holland Hair där du dessutom får 55 kr rabatt vid köp över 300 kr om du anger koden: FRISYR. Sista dagen att utnyttja denna rabattkod är den 20 april. Första gången du handlar får du dessutom en gåva på köpet (välj mellan tre olika hårvårdsprodukter).

    12 kommentarer:

    1. Sv: Jasså? :) Läste också om det där med att plocka ägg från Storsjöodjuret.. ganska sjukt att ge om tillstånd för det när man inte ens vet om djuret finns :D

      SvaraRadera
    2. Visst är dom! Fin mat är roligare att äta :)

      Färgen är fruktansvärt härlig :) Lätt gärna upp resultatet sen!

      Kram!

      SvaraRadera
    3. Nej vi får hoppas att du slipper nysa dem i ansiktet. tror inte de skulle gilla det hihi :)

      Ja, jag kunde knappt somna om efter min dröm

      SvaraRadera
    4. Javisst är det konstigt, hur skruvad ens dröm är så känns den verklige. Precis som det kan hända om jag går på stan imorgon eller så.... wierd.

      man går ju runt med skumma känslor flera dagar efteråt ibland.

      SvaraRadera
    5. Javisst är det.... som inatt drömde jag om ett hus där jag är uppvuxen... jag och mina föräldrar går förbi dte och tycker det ser kosntigt ut, så vi tittar in och kommer fram till de haft inbrott, så vi går in. hittar min farmor och faster i köket fikandes. Helt sjukt.... sen sitter jag utanför att hålla vakt tills ägaren kommer hem.... då kommer 4 killar med långt hår och tuffa kläder... och skall göra inbrott igen... då vrålar jag till dem stick här ifrån annars ringer jag polisen, de blänger på mig men sticker...

      SvaraRadera
    6. bra med recensioner :)

      /neafoshoo

      SvaraRadera
    7. Tack, aa de skit snyggt. jag gillar ditt halsband, skit snyggt :)

      SvaraRadera
    8. ja det tycker jag att du ska göra, på mig funkar serumet iallfall jätte bra! =) kram o trevlig kväll!

      SvaraRadera
    9. haha ja jag har otur :(
      hoppas du har haft en fin dag i solen :)

      SvaraRadera
    10. Vad intressant hoppas du får det!
      Missa inte Victoria´s Secret i min webshop http://www.beautyinsideout.se

      SvaraRadera

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails