onsdag 28 april 2010

Lunch och presenter

En blomma till balkongen
Cupcake formar och servetter
Nagelborste i form av badanka

Nu sitter jag ute på Universitetet och har precis ätit lunch. Hade tänkt plugga lite sen men jag hade visst glömt ta med böckerna så nu sitter jag här i stället.

Kom på att jag inte visat vad vi fick av svärföräldrarna när de kom på besök i helgen. De hade inget med sig men tyckte att vi måste få något iallafall så det gick ner till presentbutiken mitt emot och köpte en blomma till balkongen (vet inte vad det är för blomma?), servetter och cupcake formar som matchar det söta röda strösselhjärtan som jag vann för ett tag sedan perfekt och en liten söt nagelborste i form av en badanka. Blir alldelens glad när jag ser den.=)


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla om underkläder från evasunderklader.se här.

8 kommentarer:

  1. ah jag är sämst på använda deorant , så det kanske inte skulle hjälpa mig.

    intervjuerna gick bra. Så skönt. lättare och intervjua än att bli intervjua haha :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Exakt :) Och Make Up Store's glans älskar jag!

    SvaraRadera
  3. söta saker :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. sv: Tack!
    Kul att du är med o tävlar =)
    Lycka till!
    Gillar nagelborsten =)
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  5. Vilken fin nagelborste, supersöt :-)

    SVAR: Har du färgat ditt hår förresten?

    SvaraRadera
  6. Så läckra servetter och formar!
    Hoppas du får en bra dag!
    / Kram Ida

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails