torsdag 15 april 2010

Inställt seminarie

Dagens: Tröja/tunika H&M, jeans Only, halsband Perla Stockholm från funkymariedesign.se

Skulle haft seminarie idag på morgonen och eftersom det är obligatorisk närvor på den här kursen och jag missade ett antal tillfällen förra veckan då jag låg hemma förkyld och med feber så pallrade jag mig iväg dit idag trots att jag hade ont i magen och mådde illa och vad får man för det?

Jo läraren dyker inte upp. Han visste inte ens om att han skulle vara där! Så jäkla irriterande, vi studenter har obligatorisk närvaro och förväntas inte bli sjuka eller ha något annat inplanerat utan dyka upp trots schema ändringar i sista minuten men lärarna kan ställa in i sista minuten, inte dyka upp eller komma försent utan att det är något problem. Sånt stör mig något så enormt!

Ok, att ha obligatorisk närvaro på en kurs men då för förbanne mig lärarna se till att pallra sig dit de också!!

Nej, nu ska jag sluta gnälla och laga mig lite lunch och hoppas att jag mår lite bättre när jag fått lite mat i magen, har nämligen ett seminarie på eftermiddagen med. Jag hoppas verkligen att den läraren har tänkt dyka upp... Måste nog ta på mig en kofta innan jag åker i eftermiddag också, var lite kyligt ute idag kände jag.

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla om ett halsband (ett likadant som det jag har på mig idag) från funkymariedesign.se här.

[edit. även eftermiddagens seminarie är inställt men de fick jag iallafall meddelande om innan jag hann åka hemifrån]

8 kommentarer:

  1. den är nedsölad av tårar och maskara.. vi håller på o förlorar budgivningen över drömlägenheten o jag mår därför riktigt skit..tror jag har gråtit i 3 dagar nu.

    SvaraRadera
  2. SV: nej det kan jag förstå att du inte orkar, blir dyrt i längden om de blir stulna hela tiden :(

    SvaraRadera
  3. ååh sånt är alltid så sjukt irriterande :(

    SvaraRadera
  4. Hoppas resten av dagen blir bra!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  5. älska kläder från HM!

    SvaraRadera
  6. Jag stör mig också på att obligatorisk närvaro inte gäller båda vägarna! Pratade om ungefär samma sak med min sambo här om dagen, tandläkare och läkare är alltid minst 5-10min sen eller mer men det förväntas av en själv att sitta där prick den tid man har om inte helst före ifall man ska anmäla sig och så. *morr* Riktigt jobbigt att tandläkaren alltid är sen då man är så rackarns rädd av sig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails