måndag 19 april 2010

Fick inte jobbet...


Fick inte jobbet så nu återstår bara fråga: Ska man tänka positivt och vara glad och stolt att man var en av de sex av alla 60 sökanden som kom så långt som till intervju eller ska man vara negativ och bli ledesen och besviken över att man inte var en av de sex som fick komma på intervju som fick en av de tre platserna?

Har inte riktigt bestämmt mig än. Ska äta lunch och fundera över saken...

Senare idag ska jag iallafall försöka hinna lägga upp en tävling och till dess kan ni tävla om ett halsband från funkymariedesign.se här.

13 kommentarer:

  1. Vad synd men du fixar det nästa gång!
    Hoppas du fårn en fin dag idag ändå!
    / Kramar Ida

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist! Men jag tycker du ska vara stolt över att du var en av dem där 6 :D

    SvaraRadera
  3. vad tråkigt att du inte fick det :/ tycker dock du ska vara stolt över det!

    SvaraRadera
  4. KUL :D nu har jag lagt till dig, allt bra?

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt, men försök att se positivt ändå *BIG HUGS*

    SvaraRadera
  6. Fy vad trist :( Önskar dig bättre lycka nästa gång.. Här e det bra håller på å städar å grejjar :D kram

    SvaraRadera
  7. Jag skulle nog välja lite av båda... för det är inte illa och vara en av 6 som fick komma, men det är ändå surt och falla på mållinjen och inte få det... :(

    Ja, vi får hoppas jag har bättre lycka, men tror inte det eftersom de vill man skall börja jobba 1/9 :)

    SvaraRadera
  8. sv: ja, det var inte alls fel :D

    SvaraRadera
  9. Nej det skadar aldrig och testa. =)

    SvaraRadera
  10. Bra inställning :) du får fortsätta söka!

    SvaraRadera
  11. Bättre lycka nästa gång! Nästa jobb är säkert ännu bättre :)

    SvaraRadera
  12. hej. både jag och min pojkvän(som för övrigt inte är utbildad för fem öre) är inne i sökajobblandet och har fått jobbintervju efter jobbintervju men fått nej. ta lärdom av att du lär dig säga de bästa svaren, se dig själv i ett annat perspektiv. vem vet, de kanske behöver en nyanställd nästa månad och då är du den första de tänker på :)

    kram
    linn

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails