tisdag 6 april 2010

Dunder förkyld och H&M shoppingen


Shoppat på H&M

Blev ingen fler uppdatering igår, var rätt hängig och det var mycket som skulle läsas till seminariet. Kom mig tyvärr inte iväg på seminariet, villket är lite jobbigt eftersom det är obligatorisk närvaro, lyckades bara sova 2,5 timmar i natt pga. hosta. Så jag är hemma idag. Utan röst, jättehostig, snuvig och febrig. Känner mig halvdöd just nu faktiskt men måste försöka plugga för det är seminarie imorgon med....

Nu ska jag iallafall se om jag orkar peta i mig lite lunch.


Glöm inte bort att tävla:

tävla om valfritt smycke från www.parlsmycken.com här.

12 kommentarer:

  1. tack, det hade jag :)

    oj krya på dig, och dina nya kläder var jättefina :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina grejer du handlat! Jag har en liknande randig från hm, fast 3/4 ärm, älskar den! :)

    sv: Haha ja men eller hur? Sambon älskar de där flingorna, så vi brukar köpa ett paket nån gång ibland, himla goda!

    Jaa det blir ju så! Och mascara går ju alltid åt. Jag fick en mascara av min mamma i julas, och nu vann jag en för ett tag sen så förhoppningsvis klarar jag mej ett tag till :)

    SvaraRadera
  3. Visst bor väl du i Stockholm?

    SvaraRadera
  4. fina plagg du har köpt :D

    sv: hehe nej, du är inte ensam ;p

    SvaraRadera
  5. aaah den e dö go, ska köpa den i veckan :p

    SvaraRadera
  6. jobbigt att vara förkyld/sjuk!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. That kind of blouses are the best:)!

    SvaraRadera
  8. så fint så, krya på dig söt kramiz

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails