fredag 30 april 2010

Dags att börja med middag

Dagens: Jacka Tiger of Sweden, tröja Ella Moss, jeans Filippa K, väska Jimmy Choo for H&M och skor Ed Hardy

Har jag varit och shoppat en flaska vin och en geringssåg -allt som behövs för ett schysst Valborgsfirande med andra ord.;-) Sen har jag shoppat lite på nätet från Bohoo.com och
ASOS.com.

Nu börjar de bli dags att börja med middagen så det inte blir jättesent. Tänkte göra chevré toast till förrätt och sedan Ceasar sallad. Hoppas ni får en riktigt fin Valborg allihopa!


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla om underkläder från evasunderklader.se här.

20 kommentarer:

  1. Ja, visst är det :D ibland får man slut på ideer, då kan det vara kul att fylla på ;)

    SvaraRadera
  2. De var så skönt att gå hem igår plockade lite vitsippor :)
    Hoppas du har en bra valborg :)?

    SvaraRadera
  3. Svar: Nej jag tror inte att det händer särskilt mycket :/ Slälv då? :)

    SvaraRadera
  4. ja verkligen! :)
    Tack detsamma!

    SvaraRadera
  5. sv. Tack! hoppas du har en mysig kväll!

    SvaraRadera
  6. snygg outfit!
    hoppas du hade en bra kväll :)

    SvaraRadera
  7. låter som god middag :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. Sv: aa de hoppas jagt oxå fast de är lite molnigt nu, men hoppas att de försvinner :)

    SvaraRadera
  9. Svar: Aj då det låter ju inte kul xD Haha :P Vad ska du göra idag då? Kram :)

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket :)

    Hoppas du hade trevlig gårdagskväll :)

    SvaraRadera
  11. Snygga kläder :) Hoppas att middagen blev bra

    sv: Ja det ska bli jättehärligt:)

    Okey, önkskar jag också vore så, gillar choklad för mycket :P

    Ja precis :)

    SvaraRadera
  12. valborg var rätt...hade en mysig valborg, själv då?

    SvaraRadera
  13. Svar: Nej dem jag hade som liten är ju allmänt nötta ;D hehe. Men jag är glad att jag inte varit o klippt håret på så många av dem ;) haha!

    SvaraRadera
  14. Ja jag hade en fin valborg :) vad gjorde ni bara var hemma? Idag har jag varit på IKEA! Man får ju alltid med sig något därifrån ;)

    SvaraRadera
  15. sv: Tack så mycket för din röst :) !

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails